czwartek, 30 grudnia 2021

Makijaż i paleta douglas

 Cześć :) Wczoraj przyszła do mnie piękna paleta do makijażu z douglas, wszystkie stare kosmetyki powyrzucałam i postanowiłam sobie kupić taki cały porządny zestaw.  Kolorów jest bardzo dużo, są cienie do powiek, pomadki, róże do policzków itd. Ja sobie zrobiłam taki próbny makijaż i będę w najbliższym czasie ćwiczyć robienie różnych makijaży :) 

Jutro ostatni dzień wolnego, bo w sobotę wracam do pracy, nie chce mi się, najgorsze te wczesne wstawanie, wolałabym spać do 10 :D  W nowy rok rano już zaczynam pracę, ale nie będę w sumie imprezować w sylwestra, więc dam radę na drugi dzień.


Założyłam nowego instagrama o nazwie fabulouspink91, zapraszam:)

Idę za chwilę czytaćwasze blogi, pa! :)

14 komentarzy:

  1. Świetna jest ta paleta- widziałam ją pare razy w Douglasie, ale mam tyle paletek, że ta nie byłaby mi potrzebna.
    Makijaż również jest przepiękny :)
    U mnie Nowy Rok wolny, ale w Sylwestra pracuje, na szczęście krótko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie prezentuje się ta paletka. Cudo kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba moja siostra ma tą paletkę i sobie ja ceni :D Super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie , paletka robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają te cienie. Ja muszę sobie kupić jakieś fajne cienie do powiek, bo stare mi się przeterminowały, za rzadko używam. Tylko szukam czegoś wegańskiego, albo cruelty free :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladne, zapraszam tez do siebie instagram madziakowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw z Douglas wygląda naprawdę porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świetna paletka co prawda nie wszystkie kolory by mi pasowały bo wolę bardziej brązy i nudziaki :D Makijaż jak dla mnie też wyszedł super , dlatego trzymam kciuki za wyspanie i pracę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paletka :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety! Co za zestaw! :) super :) makijaż bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta paleta, masz tyle kolorów, że nic tylko szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pokaźną paletę sobie sprawiłaś, mnóstwo kolorów i wogóle to bardzo fajnie, będziesz mogła mieć w czym wybierać teraz i to z jednego zestawu. Czasem warto wyrzucić coś starego i zainwestować w nowe rzeczy. ślicznie wyszedł ten makijaz ;) Podobają mi się te róże i fiolety.

    OdpowiedzUsuń