wtorek, 7 grudnia 2021

Blogmas #7 Zamiana z księżniczką

 Cześć :) Czas na świąteczne filmy. Trochę ich już obejrzałam w zeszłych latach, ale teraz są 3, które zamierzam obejrzeć.  Nie będę się za bardzo rozpisywać tylko daję opis i wklejam zdjęcia :)

Krótki opis pierwszej części:

Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.

 Mniej więcej wiadomo o czym jest film, kolejne części to kontynuacja i nowe przygody bohaterek. Patrząć  po zdjęciach film pewnie będzie typowo cukierkowy, familijny, przesłodzony, ale takie filmy uwielbiam :)


 Mam nadzieję, że film mi się spodoba, bo lubię tego typu klimaty. Uwielbiam filmy familijne o tematyce świątecznej :)

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Oglądaliście chociaż jeden z tych filmów? Jakie wrażenia?

Piszcie w komentarzach swoje opinie, a jeśli nie widzieliście tych filmów to jakie inne o tematyce świątecznej polecacie?

 

5 komentarzy:

  1. Nie widziałem, ale chętnie obejrzę w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I will need to watch this. I watch Muppets Christmas Carol every year on Christmas Eve.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę serię to moje ulubione świąteczne filmy Netflixa a i Świąteczny Rycerz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NJ speeds online sports betting in New Jersey - KLH
    The legalization 삼척 출장마사지 of sports betting will not affect 양주 출장마사지 all players 춘천 출장샵 in NJ. New Jersey 서귀포 출장안마 has yet 원주 출장샵 to legalize sports betting. The state is on track to

    OdpowiedzUsuń