sobota, 4 grudnia 2021

Blogmas #4 Wspomnienia jesieni

Dzisiaj odliczając dni do świąt chciałabym na chwilę wrócić do jesieni, a dokładnie do listopada, kiedy udało mi się uchwycić dwa ciekawe zdjęcia, typowo jesienny klimat :) Listopad był piękny, ale cieszę się, że przywitaliśmy już zimę, a do świąt coraz bliżej :)
 Poprzedni miesiąc minął mi w sumie szybko, bo większość czasu spędzałam w pracy, a pod koniec listopada miałam kilka dni wolnego.  Jesień była kolorowa i piękna, a teraz czekam na śnieg, mam nadzieję, że pojawi się już niedługo :)

 widok z okna w miejscu mojej pracy/ wracając z pracy 


A wy jak wspominacie listopad? Cieszycie się, że już grudzień?  


9 komentarzy:

  1. Wol grudzień od listopada, bo jest tak świątecznie, magicznie i bliżej do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że już grudzień bo to zawsze bliżej do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jesienne zdjęcia, gdy kolorowe liście są wszędzie- na drzewach, pod nogami, na dachach domów- tak jak na Twojej fotce.
    Przyznam się, że do tej pory nie widziałam takiego automatu telefonicznego jak na Twoim zdjęciu. Dobry pomysł.
    Lubię grudzień. Wkrótce 9 grudnia, imieniny mojej ukochanej cioci Leokadii. Jej już wprawdzie nie ma wśród nas, ale ja ciągle po swojemu świętuję Jej imieniny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku chyba jakoś wyjątkowo cieszę się z grudnia! Jestem bardzo wdzięczna dodatkowo za śnieg. Mam tylko nadzieję, że utrzyma się do tego 24... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. December is good and exciting for Christmas. November is kinda boring as Oct has Hallowe'en and December has Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad był przepiękny, chyba najładniejszy z całego roku 😊 Mam nadzieję, że w grudniu spadnie śnieg i ten miesiąc też będzie piękny 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za jesienią nie przepadam, ale śnieżny grudzień brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Listopad był piękny i słoneczny, ale grudzień to nadzieją na śnieg I mróz, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też bardzo szybko mija czas, jesień cudna była w tym roku może dla tego tak szybko minęła.

    OdpowiedzUsuń