piątek, 3 grudnia 2021

Blogmas #3 Dekoracje świąteczne

 Cześć :) Dzisiaj byłam na zakupach, ale okazało się, że wiele fajnych rzeczy, na które polowałam już wcześniej zostały wykupione. Mogłam wcześniej kupić to co mi się podobało, a czekałam na ostatnią chwilę. Jutro jeszcze pójdę pochodzić po sklepach. Na razie pokażę wam to, co kupiłam dzisiaj. 

Kubek z Pepco, reszta rzeczy Kik.

Latarenka pastelowo różowa, do której wkłada się podgrzewacze zapachowe, te które są na zdjęciu to jakiś zapach ciasteczek, obok miska ozdobna na owoce lub słodycze oraz pudełko z mikołajem i reniferem, do którego powkładam herbatki o różnych smakach :)

Planuję kupić jeszcze koc i poszewki na poduszki ze swiątecznymi motywami.

Rzadko kiedy kupuję świąteczne dekoracje, ale tym razem stwierdziłam, że coś nowego w końcu się przyda :)

A czy wy też w tym roku kupujecie dekoracje świąteczne czy macie te z zeszłego roku?

11 komentarzy:

  1. może sie wybiorę dziś do Pepco i Kika

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne dekoracje, ta latarenka bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy można spotkać w Pepco i Kiku ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę dobrze pochodzić po domu, poszperać, może na strych też pójdę i coś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze musze przejrzeć co mam z tamtego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my goodness, these items are SO cute. I absolutely love holiday decor!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy upolowałaś, podobają mi się takie latarenki 😊 Ja w tym roku kupiłam świąteczny komplet na kanapę i obrus, a do tego podkładki pod kubki oraz odświeżyłam stroik 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta latarenka, ma śliczny kolorek. Ja staram się w dekoracjach wykorzystywać to co mam, ale ciężko nie skusić się przed świętami na coś nowego, choćby jakiś drobiazg:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń