sobota, 18 grudnia 2021

Blogmas #14-18 Świąteczny rycerz

 Cześć :) Coraz bliżej świąt, bardzo szybko mija mi grudzień, aż za szybko. Ja dalej mam wolne, ponieważ jestem na urlopie i teraz czas płynie mi w szybkim tempie. Obejrzałam już kilka fajnych filmów świątecznych, zrobiłam porządki i pozbyłam się wielu niepotrzebnych ubrań i jeszcze trochę będę sprzątać w mieszkaniu aby odgracić przestrzeń. A dzisiaj przedstawiam wam film, który ostatnio obejrzałam i bardzo mi się spodobał:)

Opis:

 Średniowieczny rycerz trafia do czasów współczesnych i zakochuje się w nauczycielce.





 Widziałyście ten film? 

Polecacie jakieś świąteczne filmy?

10 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego filmu, ale takie klimaty są mi teraz potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze, ale jak mi podłączą tv, to tylko Netflix będę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam ale wydaje mi się że szybko to zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Not seen it but looks good :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam, ale ja w ogóle nie oglądam filmów i seriali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale skojarzył mi się z Goście goście ;) Chociaż klimat chyba nieco inny. Chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego filmu, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny film, uwielbiam do niego wracać :) Uwielbiam filmy z Vanessą Hudgens :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za propozycję! Może dzisiaj go obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń