piątek, 24 grudnia 2021

Wesołych świąt

 Cześć :) Właśnie dzień dobiega końca, a ja dopiero co obejrzałam jedną z moich ulubionych bajek świątecznych, a dokładnie ,,Barbie w dziadku do orzechów". Uwielbiam tą historie, zwłaszcza w tej wersji. Dzień minął mi szybko, chociaż w tym roku wigilia była skromna. Cieszę się, że napadało dużo śniegu, bo można poczuć klimat świąt :) Na kolejne dwa dni nic ciekawego nie planuję, pewnie jakiś spacer, książka i filmy świąteczne :) No i coś dobrego do jedzenia :D Ten świąteczny czas tak szybko mija, ale trzeba się cieszyć tą magią świąt :)


A jak wy spędzacie święta? Życzę wam wesołych świąt!

16 komentarzy:

  1. Zaraz będzie święta święta i po świętach. My tradycyjnie obejrzeliśmy Kevina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danke dir auch frohe Weihnachten <3

    Oh I love the Barbie movies <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, ten czas mija za szybko;) Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie święta leniwie i mogę odpocząć. Wesołych świąt ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, radosnych Swiat,dziekuje za wizyte,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą bajkę:D moje święta to brak świąt. jako że jestem z dala od rodziny.....nie obchodzę ich jako tako :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia ! Wzajemnie życzę zdrowych i radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i właśnie wróciłem ze spaceru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej bajki akurat nie widziałam, jeśli chodzi o serię Barbie. Może jednak uda się kiedyś obejrzeć. Za to pewnie dziś coś innego ze świątecznych propozycji zobaczę. Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj z okazji Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmy fajna sprawa, co do świat to minęły mi mega szybko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam jeszcze tej bajki, muszę nadrobić :)
    Wesołego po Świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Barbie w dziadku do orzechów, to piękna bajka :) Ja dostałam pod choinkę książkę Dziadek do orzechów i nawet już przeczytałam :)

    Radosnego oczekiwania na Sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń