poniedziałek, 13 grudnia 2021

Blogmas #13

 Cześć :) Byłam dzisiaj na zakupowach świątecznych, znowu...a miałam wprowadzać minimalizm :P W sumie to minimalizm wprowadzam na takiej zasadzie, że pozbywam się starych, bylejakich i niepotrzebnych rzeczy, ale spróbuję też ograniczyć zakupy. Jest tyle świetnych rzeczy świątecznych, że nie da rady koło nich przejść obojętnie w sklepie :D

💚💚💚

A to moje nowa zdobycze

koc

skarpetki 

kapcie

zabawka dla kota

ścierka kuchenna

taśmy dekoracyjne 

💚💚💚

Jak widzicie wszystkie w świątecznych klimatach, część rzeczy kupiona w pepco, reszta w rossmanie :)

A wy lubie rzeczy z motywem świątecznym? 💚


10 komentarzy:

  1. W dobrym kierunku idziesz, ja robię tak samo :D Świetne zakupy, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty :D Najbardziej spodobał mi się ten koc :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę rozstawać się z wieloma rzeczami, ale nigdy nie oddam swoich książek. Tutaj minimalizm nie obowiązuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Good haul. Loving the cat toy and tape :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy, kocyk wygląda na przytulny i cieplutki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie rzeczy sobie kupiłaś. Ja mam z świątecznym motywem tylko koszule nocą.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. W dobrym kierunku idziesz, ja robię tak samo

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kocyki i bardzo lubię świąteczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń