wtorek, 8 grudnia 2020

Blogmas #7

 Cześć :) Znalazłam sobie nowe zajęcie do roboty :D A jest to ...oglądanie na Netflixie bajki ,,Totalna porażka". Oglądałam to dawno temu, ale tylko kilka odcinków, a dzisiaj zaczęłam od początku. Na razie obejrzałam dwa odcinki, polecam Wam :) 

Byłam dzisiaj na spacerze, ale na dworze zimno, trochę zmarzłam. Przez cały dzień bolała mnie głowa, wzięłam godzinę temu tabletkę przeciwbólową i już jest lepiej. Teraz sobie siedzę pod kocem, bo mi zimno i piję kawusie z dodatkiem bitej śmietany i mini pianek na słodko ( chodzi o te gumowe pianki Marshmallow :D).

 

Patrzcie jakie zdjęcia znalazłam z zeszłęgo roku :P Dużo się nie zmieniłam haha :D

Nie wiem czemu ostatnio robię mało zdjęć, ale muszę to nadrobić :)



  💛💛💛💛

Miłego wieczoru życzę i do jutra, papa :)

 

10 komentarzy:

  1. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dziś też było starsznie zimno. Ja niestety Neflixa rzadko oglądam bo ciągle brak mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapka i rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplet te rękawiczki i czapka prezentują się super :D Ja wczoraj obejrzałam film świąteczny na Netflix :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! Nie słyszałam o tej bajce :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. musze nadrobic netflix skonczylam the crown;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik ☺️.
    Mnie bardzo często boli głowa, więc cie rozumiem. Kawki na słodko nie lubię, ale takie pyszności to mogłabym spróbować ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny masz ten komplecik :)
    Tak świątecznie się prezentujesz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń