wtorek, 1 grudnia 2020

Blogmas #1 Filmy świąteczne

 Cześć:) Postanowiłam zacząć serię Blogmas, wcześniej na blogu nie było tego typu wpisów, ale w tym roku będą i cieszę się z tego powodu, bo mam już dużo pomysłów :D

Pierwszy pomysł na blogmas to....filmy świąteczne :) I tu przedstawiam Wam filmy, które chcę obejrzeć w najbliższym czasie :)Wszystkie z Netflixa 😉


Christmas Wonderland

Kuratorka galerii ponownie odkrywa swoją pasję do sztuki (i nie tylko), gdy przyjeżdża do rodzinnego miasta na święta i spotyka dawną miłość z liceum.

 

Zamiana z księżniczką


 Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.

 

Świąteczny rycerz

Średniowieczny rycerz trafia do czasów współczesnych i zakochuje się w nauczycielce.

 

Życie w cuglach: świąteczny występ

Przy okazji świątecznego balu w Bright Fields zepsuta ozdoba naprowadza Zoe na rodzinną tajemnicę. Tymczasem Gaby jest zdana na łaskę nowej szefowej, Mii.

 

Randki od święta

Dwoje singli postanawia sobie wzajemnie przez rok towarzyszyć podczas świątecznych spotkań z rodzinami.

Jak na razie to tyle, ale chcę zrobić jeszcze wpis o bajkach animowanych świątecznych :)


 

16 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie poza Christmas wonderland, więc muszę koniecznie nadrobić :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nic nie oglądałam, chociaż może na jakiś świąteczny film się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię świąteczne filmy! Z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w wolnej chwili zajrzeć na Netflixa w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ostatni chyba najbardziej przypadłby mi do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam jedynie randki od święta;) ale jakoś nie po drodze mi z filmami, wolę jednak seriale ostatnimi czasy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Randki od święta i Świąteczny rycerz oglądałam i także polecam :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna świąteczna rekomendacja filmowa.
    Obejrzę wszystkie te filmy. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. I hope to watch soon A knight Before Christmas
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie obejrzę, ostatnio codziennie wieczorami coś oglądam :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam w planach obejrzeć 'Randki od Święta". Może skuszę się jeszcze na inne filmy z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I didn't watch any of these. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/babor-hsr-lifting-cream-filorga-hydra.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądam takich filmów nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie. Spisałam sobie filmy i mam zamiar je obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam Netflixa ale widziałam Świątecznego rycerza w zeszłym roku, fajny :)

    OdpowiedzUsuń