wtorek, 22 grudnia 2020

Blogmas #10

 Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...nanana😀

Jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja jeszcze nie mam kupionych prezentów, ale myślę, że już jutro się wybiorę na zakupy :D Zrobiłam dzisiaj małą sesję zdjęciową, którą zamieściłam poniżej :P

Dzisiaj też trochę pouczyłam się niemieckiego, zamówiłam sobie przed chwilą w internecie specjalny zeszyt do nauki liter rosyjskich, są w nim przykłady jak pisać każdą literę rosyjską, ale dowiem się więcej jak ten zeszyt wygląda jak już go dostanę. Drugą rzeczą, którą zamówiłam są fiszki angielskie, bo chcę uczyć się angielskiego. Teraz najbardziej idzie mi nauka niemieckiego i najbardziej ten język ogarniam, ale to dlatego, że codziennie się go uczę i pracuję w Niemczech. W sumie na razie mam wolne ze względu na pandemie, ale gdy już to wszystko minie wracam do pracy w Niemczech.

Skonczyły się już warsztaty online ze śpiewania, na które uczęszczałam i szkoda, bo super było :)

Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogłą się na takie warsztaty wybrać, ale nie online tylko już normalnie.



Piszcie w komentarzach jak Wam idę przygotowania do świąt :)

34 komentarze:

  1. Przygotowania do świąt pełną parą, jutro cały dzień spędzę w kuchni, ale to lubię😉🍩🥟
    Kochana!
    Zostawiam moc gorących, świątecznych życzeń z serca do serca💖🤗🎄
    Cała ich treść na blogu-zapraszam😀🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie prezenty już zapakowane...
    A reszta powoli bez pośpiechu 😉.
    Spokojnych rodzinnych świąt 😘💚

    OdpowiedzUsuń
  3. To szybko zabierasz się za prezenty :D Ja całe szczęście już wszystkie mam i pozostaje mi jedynie je spakować :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już uporałam się ze świątecznymi prezentami na ostatnią chwilę :P

      Usuń
  4. Ja już mam kupione prezenty. Miłej nauki języków 😊 fajne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) u mnie przygotowania do Świat bez szaleństw. Z grubsza mam juz potrawy wigilijne. Jutro tylko torcik z malinami, serniczek a sprzątać bede po Świętach. Wszystkiego dobrego Ci życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wielkich przygotowań nie ma. Zrobiliśmy pierniczki, a reszta cudowności będzie u mamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek :)
    U mnie zostały tylko pierogi de ulepienia :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierogi domowej roboty są najlepsze! :) Wesołch Świąt:)

      Usuń
  8. Świetna bluza 😍 Wesołych Świąt!🎄

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam taka nadzieje ze będzie możliwość uczestniczenia w warsztaty na żywo . Fajna bluza i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. O seu trabalho é bonito,
    suas fotos são bonita,
    mas você é mais do que
    isso, você é linda.
    Um beijo, bom Natal e
    parabéns.
    ESTOU SEGUINDO O SEU
    BLOG. SIGA O MEU,
    TAMBÉM.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie przygotowania były dość intensywne, acz skromne. Mam nadzieję, że świąteczne dni upływają Ci w przyjemnej atmosferze. Wszystkiego dobrego z okazji świąt! Jeszcze raz dziękuję też za odwiedziny na moim blogu. Również dodałam Twoją stronę do obserwowanych (jestem na liście jako Julita) i będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,dziekuje za odwiedziny i dziekuje za komentarz,a przygotowania juz zrobione, Swieta trwaja, duzo smacznego jedzenia jest.Ale dwa din przed Swietami musialam znalezc pilnie laryngologa bo nagle ogluchlam, dostalam krople do uszu i lekartwa,juz jest prawie dobrze,zycze wspanialych Swiat,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. You have so lovely sweater ♥ I wish you a merry Christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super świąteczny sweterek! *__*

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Końcówka I święta, pojechał syn z rodziną do domu, córka też ale został wnuk 12 letni.Prezenty robię już od września, na początku grudnia wszystkie już są, co da się ugotować i zamrozić też robię wcześniej.Wesolych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny sweterek spokojnych swiat

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing Christmas sweather!! You look stunning, darling 🎄 💝

    I follow you, would you like to become blogger friends, and follow me back so we can support each other? 👯‍♀‍✨

    Merry Christmas 🎄 💝

    Shades of Silvie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas skromnie, ale co miało być to było, najważniejsze, że w zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach i już po Świętach... Jak się trzymasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza bluza :) Lubię takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I'm getting ready for a world without craziness. I have a few recipes for Christmas Eve. Only a raspberry cake and cheese for tomorrow, then I'll tidy up after Christmas.
    Ghost Mannequin Effect

    OdpowiedzUsuń