sobota, 5 grudnia 2020

Blogmas #5 Lista rzeczy do zrobienia w grudniu

Cześć :) Ja Wam mija początek grudnia? Ja ostatnio oglądam filmy świąteczne i odpoczywam. Do świąt jeszcze trochę i prawie cały grudzień przez nami, więc postanowiłam zrobić listę rzeczy na ten miesiąc. Mam trochę pomysłów i planów. Mam nadzieję, że wykonam większość rzeczy z tej listy, a może nawet wszystkie. Jeśli wy macie jakieś ciekawe plany na grudzień to piszcie w komentarzach :)

Zdjęcie poniżej pochodzi z mojego archiwum zdjęć, zrobione w lutym tego roku :)


Lista rzeczy do zrobienia w grudniu:

1. Kupić kalendarz adwentowy.

2. Nagrać filmik na Youtube.

3. Nauczyć się śpiewać kilka piosenek świątecznych.

4. Oglądać filmy świąteczne.

5. Ćwiczyć.

6. Uczyć się nowych choreografii tanecznych.

7. Więcej wychodzić z domu.

8. Robić dużo zdjęć.

9. Posprzątać w szafie.

10. Znaleść codziennie czas na naukę niemieckiego.

11. Znaleść sposoby na chandrę.

12. Znaleść sposób na bezsenność.

13. Cieszyć się zimą 😊


6 komentarzy:

  1. Początek myślę, że dosyć przyjemnie. Powoli w moim mieście pojawiają się światełka, które w grudniu uwielbiam! Moje najbliższe plany? Na pewno zakup prezentów dla bliskich :) Ładne zdjęcie.
    Bardzo ambitne plany i widzę, że nie tylko świąteczne ;) Mam nadzieję, że wszystkie uda Ci się zrealizować! Powodzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za zrealizowanie wszystkich punktów w grudniu :D
    Ja na początek tego miesiąca próbuję się nauczyć śpiewać jednej piosenki świątecznej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się przyłączę się do tych rzeczy , chociaż z tym tańcem może być śmiesznie haha
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spora przedświąteczna lista :-) Trzymam kciuki za jej realizacje, moja jest zdecydowanie krótsza :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zamierzam oglądać świąteczne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna lista , sama lubię właśnie takie listy sobie tworzyć. I chociaż grudnia jakoś specjalnie nie zaplanowałam pod tym kontem to mam zamiar obejrzeć świąteczne filmy i cieszyć się przedświąteczna atmosferą;)

    OdpowiedzUsuń