środa, 9 grudnia 2020

Blogmas #8 Wieczorową porą

 Cześć :) Wczoraj wieczorem wyszłam na spacer i takie wyszły zdjęcia z sesji zdjęciowej :P Fajnie ozdobili niektóre miejsca w mieście lampkami i w nocy daje to super efekt :) Na dworze coraz zimniej, temperatura waha się między 0- 2 stopnie, ale wyjść czasem z domu trzeba 😜

Ostatnio robię wyprzedaż pokoju i właśnie dzisiaj sprzedałam trochę książek na skupshop, jest to skup książek online, gdzie skupują książki hurtowo. Cenowo za dużo się nie zarobi, ale jeśli ktoś chce za jednym zamachem pozbyć się książek, to jest to dobry sposób. I fajne jest to, że przyjeżdża po książki kurier opłacony na koszt tamtej firmy i zabiera paczkę z książkami, a po iluś dniach jest wpłata za książki na konto. 

 Ogólnie to już trochę rzeczy wyprzedałam, zwłaszcza na olx i vinted. Jeśli wiecie gdzie można jeszcze posprzedawać rzeczy online to piszcie w komentarzach:)






Życzę miłego wieczoru, papatki :)

21 komentarzy:

  1. Super, udało ci się sprzedać swoje stare książki. Ja też chcę zrobić to samo, ale w kraju, w którym mieszkam, nie mam od dawna usługi sprzedaży książek online.
    Zdjęcia są piękne.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie prześliczne zdjęcia ! Ja też muszę zrobić zdjęcia w swoim mieście bo mam bardzo podobne ozdoby :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne miejsce! Zdjęcia super, szkoda tylko, że nie ma śniegu w tle. Byłoby bardziej magicznie i świątecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja.:) Jeśli chodzi o sprzedaż np. książek to na Fb można znaleźć grupy tym zajmujące się, są też lokalne grupy sprzedażowe czy grupy typu oddam za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy takim lekkim mrozie, i pięknie oświetlonym mieście najlepiej się spaceruje. Brakuje tylko śniegu ☺️
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne dekoracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje tylko śniegu choć u nas dzisiaj spadł i trochę go jest :)

    Przyjemne miejsce do robienia świątecznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio miejscówka, też mamy coś podobnego w Gliwicach 🥰🥰 Oczywiście dodałam do obserwowanych 💜💜

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce! takie romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce, chciałabym mieć takie blisko siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos. Thanks for following, I am now following you :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. It is very festive! Wonderful photos!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tam ładnie. Ja z chęcią poczułabym prawdziwą zimę, bo dawno nie czułam tak niskiej temperatury :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie też robię wyprzedaż i dzięki za podsunięcie tej strony gdzie można sprzedać książki;) Lubię tę wszystkie świąteczne ozdoby i lampki- świetny klimat 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sprzedają tylko na tych dwóch portalach, które wymieniłaś. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę pięknie przystrojone! Jestem zauroczona tymi wszystkimi światełkami :)
    A co do tej sprzedaży książek, to ciekawa opcja. Też będę musiała zrobić porządki i pozbyć się różnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń