poniedziałek, 14 grudnia 2020

Blogmas #9

 Cześć, dzisiaj 9 blogmas. Właśnie zastanawiam się już powoli nad kupowaniem i pakowaniem prezentów świątecznych, bo chyba lepiej teraz niż na ostatnią chwilę jak to u mnie najczęściej bywa 😋 Planuję też kupić przez internet kilka rzeczy, np. jakieś ubrania dla siebie i też słuchawki, bo te co mam to już słabo łączą. 

Dzisiaj miałam kolejne warsztaty online ze śpiewu, super są, jeszcze zostały dwie ostatnie lekcję w najbliższy czwartek i poniedziałek. Szkoda, że tak szybko minęło to wszystko z zajęciami.

Znalazłam właśnie moje zdjęcia sprzed dwóch lat, dużo się nie zmieniłam 😺 Wstawiam fotki poniżej :P


A jak u Was z prezentami świątecznymi? Już gotowe czy dopiero idziecie na zakupy?

21 komentarzy:

  1. Wow! Wróciłaś! Gdzieś mi Twój stary blog uciekł, cieszę się, że znalazłaś nowe miejsce w sieci!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładne włosy!
    Dziękuję za odwiedziny i obserwację :)
    ps. ja obserwuję Twojego bloga już jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku kupuję prezenty wyłącznie przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już na szczęście mam wszystkie prezenty kupione więc zostało tylko spakować :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już większość prezentów mam. Zostało mi jedynie coś dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy :)
    Dodaję Blog do obserwacji #205
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ♡
    Śliczne zdjęcia :) Ja już mam wszystkie prezenty niemalże gotowe. Pozostały mi drobiazgi, które muszę jeszcze dokupić :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Same prezenty gotowe, ale jeszcze niespakowane. Zwłaszcza, że część znajduje się w innym miejscu niż mieszkam :) Jak tam dojadę to na pewno postaram się je od razu zapakować :)
    Również obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam wszystkie prezenty kupione. Jeszcze je zapakować i gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już prawie wszystkie prezenty mam, pozostało mi tylko pakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szybko ten czas ostatnio ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekam jeszcze na kilka paczek, bo jak zwykle większość zakupów zrobiłam online :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już mam gotowe wszystkie prezenty :)

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje prezenty czekają już od dawna w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj pakowałam prezenty gdy córeczką była w przedszkolu. Lubię mieć wszystko zaplanowane i uszykowane wcześniej ☺️.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już w prezenty zaopatrzyłam się dawno, dzisiaj pomagałam mamie z wyborem i to by było na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety kompletnie nie jestem gotowa na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już prezenty mam gotowe.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń