czwartek, 3 grudnia 2020

Blogmas #3 Książki na święta

 Na początku chciałabym Wam podziękować za ponad 200 obserwatorów :) Dzisiaj zobaczyłam tą liczbę u mnie na blogu i bardzo się cieszę :) To oznacza, że blog się rozwija i coraz więcej osób czyta mojego bloga :)


Dzisiaj przedstawiam Wam dwie książki, które chcę przeczytać w grudniu. Jedna to typowa książka świąteczna ,,Opowieść wigilijna o wampirach". Znam tą historie w wersji oryginalnej i jestem ciekawa jak będzie wyglądać ta wersja z wampirami :) Druga książka to ,,Pocałunki w Nowym Yorku" i jest to książka na zimowe wieczory, co widać już po okładce książki jaki jest jest klimat.

Przedstawię Wam opisy obu książek, a to która będzie ciekawsza to się okaże gdy już je przeczytam 💚

 

Opowieść wigilijna o wampirach

7 komentarzy:

  1. Ta opowieść Wigilijna mnie ciekawi, nie koniecznie z tytułu i okładki ale z tej fabuły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę sobie zakupić jakieś świąteczne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie ,,Pocałunki w Nowym Yorku", sama ostatnio mam tyle lektur szkolnych, że nie mam czasu na czytanie czegoś innego niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie te książki się prezentują :) Wampiry mnie zaintrygowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ,Trupią farmę, i ,zimnego chirurga, - zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszała o pocałunkach też w Paryżu tej samej autorki podobno właśnie tej w Nowym Yorku historia jest o wiele lepsza i o wiele bardziej czuć klimat świąt sama już wcześniej miałam po nią sięgnąć. Co do drugiej to w sumie zaciekawiła mnie nawet bardziej niż ta druga. Pomimo że fanką wampirów nie jestem haha :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń