piątek, 26 marca 2021

Moje kosmetyki do włosów

 Cześć:) Ze wszystkim kosmetyków jakie mam najwięcej posiadam tych do pielęgnacji włosów. Uwielbiam dbać o włosy, myć, nakładać różne maski, odżywki i olejki :) W tym wpisie pokażę Wam wszystkie produkty, jakie mam i opiszę w skrócie, napiszę też które dobrze się u mnie sprawdzają, a które nie.

Szampony/ odżywki

Szampon Schauma Ocean Passion- używam od kilku tygodni i według mnie jest ok, dobrze oczyszcza i ładnie pachnie
Szampon Garnier Botanic Therapy Korzeń Imbiru&Miód- jeszcze nie używałam, czeka w kolejce
Loreal Purple Shampoo- już została mi końcówka, fajnie rozjaśnia włosy farbowane, ale za mocno je wysusza, po umyciu trzeba nałożyć porządną nawilżającą odżywkę lub maskę
Szampon Isana różowa wersja-  zwykły, tani i dobry szampon
Odżywka Joanna Ultra Color- mieszam najczęściej z inną odżywką, bo ta wysusza, ale dobrze niweluje żółte odcienie blondu
Odżywka Syoss Repair- miałam już wcześniej odżywki tej firmy i były ok, duża pojemność, wydajne, tej jeeszcze nie używałam, czeka na swoją kolej
Odżywka Malaysia Rainforest- kokosowa, kosztowała dużo, ja na promocji zapłaciłam ponad 30 zł, u mnie się nie sprawdziła, nie nawilżała odpowiednio, taka sobie, na plus duże opakowanie
 
Odżywki/ maski

Odżywka Gliss Kur w spray'u- fajna, dobrze nabłyszcza włosy i po niej łatwo się rozczesują

Odżywka Pantene- uwielbiam te odżywki, fajnie nawilża

Odżywka bez spłukiwania Loreal Elseve- zapach bardzo mi się podoba, owocowy, ale działanie nijakie, ja jej używam jako dodatek do olejowania

Odżywka Nawilżająca Joanna  Vegan z Aloesem- moje nowe odkrycie, jest wspaniała, bardzo dobrze nawilża, polecam

Maska Botanic Therapy Rgenerujący imbir- jeszcze nie używałam, czeka na swoją kolej

Maski Gliss Kur- lubię wszystkie, ale każda trochę się różni działaniem

 

Płukanki/ olejki/ inne

Płukanka Fioletowa Cameleo- używam rzadko kiedy, ale jest ok

Płukanka Różowa Cameleo- pofarbowałam nią włosy na różowo co mogliście zobaczyć we wcześniejszych wpisach, kolor utrzymywał się do kilku myć , efekt bardzo fajny, intensywność koloru zależy od ilości dodanej do wody, wystarczy bardzo mało aby był już fajny efekt

Biovax Peeling do skóry głowy- zobaczyłam na jednym z blogów i poszłam kupić, w najbliższych dniach wypróbuję, nie używałam wcześniej tego typu produktów, więc dam znać jak ten się sprawdził

Olejek Dabur Amla- kocham! Po wielu seriach olejowania moje włosy przestały się łamać i są mocne, lśniące i jak z reklamy :P Bardzo fajny ten olejek, ja nakładam na około 1 godzinę przed każdym myciem

Serum Cameleo- jest ok, włosy po nim błyszczą, efekt super

Gliss kur koncentrat- wystarczy dodać 2 krople do odżywki, ja mam wersję regenerującą, ale dla mnie taki sobie

GlissKurs miniaturka maski- jest ok


Koloryzacja

Marion Platynowy Blond- niska cena, ale chyba najlepsza ze wszystkich farb, które używałam, łatwa aplikacja i super efekt bez żółtych tonów, przynajmniej u mnie, warto wypróbować

Joanna Multi Blond- kiedyś używałam i też jest ok

Kreda do włosów- fajny efekt, fajne kolorki, schodzi po jednym myciu

Loreal Colo Rista- odcień różowy, super, polecam

Schwarzkopf Pastelowy Spray- mam w odcieni ładnej pastelowej zieleni, bardzo ładny efekt


Miałyście któryś z tych kosmetyków? Które się u was sprawdziły, a które nie?

Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki do włosów? Piszcie w komentarzach jakie:)

27 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja kochana 😍 Nie miałam niestety niczego z twojej listy ale kuszą mnie takie kolorowe schodzące farbki na lato 💛💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście znam tylko szampon z miodem i imbirem Garniera. Fajny jest i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wypróbuję i zobaczę jak u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Kreda do włosów mnie zainteresowała. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam odzywki z glisskura i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę kilka znajomych mi produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, ale masz dużo produktów! Ja aktualnie ma swój jeden ulubiony szampon, do tego odżywka i maska i wcierka, a czasem też olejuję włosy ;)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produktów do włosów mam dużo, ale kosmetyków z innych kategorii mam bardzo mało :)

      Usuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów, bardzo kusi mnie seria Garnier Botanic Therapy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, troszkę tego jest no no :)
    Kojarzę tylko szampon Botanic Therapy :) swego czasu miałam wersję zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pantene- mój numer 1! Tylko po nim moje włosy żyją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego. Nie miałam jednak żadnego z tych konkretnych produktów, choć może też wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam sporo produktów do włosów Garniera ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. This items look really fantastic! I especially love those hair chalk colours. They seem really fun :)
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tego, pewnie dlatego masz piękne włosy.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie różowy szampon z Isany, a u mnie odżywka... bardzo lubię! mam też różową płukankę, którą lubię bo mogę sobie za jej pomocą zrobić czerwone włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow a lot of good products :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do włosów używam tylko szamponu i w zupełności mi to wystarcza.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Seria Garnier Botanic Therapy kusi mnie już od jakiegoś czasu :) Na pewno na coś się skuszę jak tylko skończą się moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszą mnie te kolorowe płukanki. Ciekawa jestem jak bym wyglądała w tych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo masz tych kosmetyków do włosów. Pewnie cała półka w łazience Twoja 🙂
    Ja miałam szampon do blondu Joanny, odżywki Gliss kur i Pantene. Najmniej to chyba mi Schauma odpowiada. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Spora kolekcja, również bardzo lubię testować różne produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! ile masz kozackich produktów do koloryzacji :D istne szaleństwo też bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń