czwartek, 1 kwietnia 2021

Kosmetyczne nowości kwietnia

 Cześć, już początek kwietnia,  a ja dzisiaj wybrałam się na zakupy. Chciałam kupić plastry oczyszczające do twarzy, ale trafiłam na kilka promocji w drogerii natura, więc kupiłam trochę rzeczy.

Poza tym to dzisiaj tak ponuro na dworze i nic się nie chce. Wczoraj było fajnie, jak latem, a dzisiaj całkiem zmiana pogody.

 

A tutaj daję zdjęcia kosmetyków, które kupiłam 💛


Odżywka Kallos Milk- tej wersji jeszcze nie miałam, ciekawe jak się sprawdzi 💛 6,69 zł, przeceniona na 3,39 zł

L'biotica głębkoko oczysczające plastry na nos 💛 6,99 zł


Tea treee chusteczki do demakijażu 💛10.99 zł, przecenione na 5,49 zł

Tea tree maska oczyszczająca 💛 11,99 zł, przeceniona na 5,99 zł


I to tyle, wypróbuję wszystkie kosmetyki w najbliższym czasie i chcę się przekonać jakie mają działanie.

Życzę wam miłego dnia, papa 😀


28 komentarzy:

  1. Great products, I like Beauty Formulas products!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy. Ciekawe, czy te produkty się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na świetne promocje trafiłaś: )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Glad you were able to find some good products! I hope you are having a wonderful week :)
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jestem ciekawa Twojej opinii :) plastrów na nos skutecznych jeszcze nie znalazłam :P musisz dać znać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam wczoraj i zero efektu :( Zaskóniki nie zeszły.
      Za to polecam CETTUA Nose and Face Strips dostepne w rossmanie i u mnie zaskórniki po tych plastrach fajnie schodzą :)

      Usuń
  7. Nice beauty products! Thanks for sharing,

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne przeceny. Ciekawa jestem Twojej opinii o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście uwielbiam odżywki i szampony od Kallos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Świetne zakupy, ale wspaniałe promocje chyba sama muszę się wybrać do tej drogerii :) Może znajdę coś dla siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o maski Kallosa, to ja zawsze jestem bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wypróbowałam kilka z nich i jestem na tak :)

      Usuń
  12. Interesuje mnie próba użycia maseczki oczyszczającej z drzewa herbacianego ... wygląda na to, że formuła skutecznie oczyszcza twarz.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałyby mi się jakieś dobre plastry na nos.. jak te się sprawdzają? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka do włosów naprawdę fajna, bo mam ją i polecam :) Włosy są bardzo miękkie.
    Ciekawy blog, super wpisy.
    U mnie pojawiła się również nowa notka, gdybyś była nadal zainteresowana.
    Pozdrawiam ciepło.
    napisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty :D
    Chętnie przetestuję plastry na nos :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. uważam, że takie mini wersje masek z Kallosa są idealne aby móc przetestować produkt zanim kupi się litrowy pojemnik! Osobiście nie miałam wersji Milk ale było wiele innych.. ;p a chusteczki do demakijażu fajna sprawa, chciałabym kiedyś wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię odżywki z Kallosa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mlecznego Kallosa, pięknie wygładza włosy ;)

    OdpowiedzUsuń