środa, 21 kwietnia 2021

21/04/2021

 Cześć :) Co u was słychać? U mnie dzień jak co dzień, dalej uczę się teorii na prawko i na razie nie podchodzę do egzaminu, bo chcę się lepiej przyszykować. Ostatnio dużo czasu spędziłam na odgracaniu pokoju i dalej przeglądam rzeczy do oddania lub sprzedania i wszystko wystawiam na vinted, bo po prostu nie mam już miejsca na te wszystkie graty. Ograniczam też zakupy i spisuje sobie listę co kupiłam i w jakiej cenie, aby pod koniec miesiącach wiedzieć, na co wydaje niepotrzebnie pieniądze. 

Z pracą dalej nie wiadomo co, na razie się nie zapowiada, by otworzyli moje miejsce pracy, ale ok, mi to pasuje, mogę siedzieć na wolnym, ale z drugiej strony w końcu trzeba iść do pracy żeby się nie zasiedzieć i nie rozleniwić hehe :) Dlatego jak tylko mogę próbuję cały czas mieć jakieś zajęcie żeby nie siedzieć bezczynnie. 

Przez te wolne wydaje mi się, że trochę przytyłam i nie wiem jak teraz zrzucić zbędne kilkogramy. Trochę zaczęłam ćwiczyć i tańczyć, ograniczyłam niezdrową i kaloryczną żywność i może coś to da. Macie jakieś sprawdzone sposoby na odchudzanie?


 
Planuję w najbliższym czasie zrobić wpisy o zużyciach kosmetycznych i obejrzanych filmach, które polecam. Co o tym myślicie? Pozdrawiam was wszystkich i buziaki 💛
 

19 komentarzy:

  1. Siedzenie w domu bardzo rozleniwia. Na pewno niebawem zrzucisz zbędne kilogramy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę powystawiac parę rzeczy na Vinted😊 czekam na wpis o zużyciach kosmetycznych 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, siedzenie w domu rozleniwia i osłabia do tego organizm. Dobrze, że się nie poddajesz :) Życzę powodzenia na egzaminie z prawka, chociaż wiem że i tak zdasz doskonale :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako wielka fanka kosmetyków czekam na post, w którym pokażesz co tam udało Ci się zużyć, co polecasz, a co jest bublem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez ruchu ciężko będzie zrzucić kilogramy a z dietami to różnie bywa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może spacery albo rower pomogą, siedzenie w domu tak naprawdę potwornie męczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcesz tylko schudnąć, bez budowania masy mięśniowej to wystarczy dużo się ruszać i przede wszystkim zmienić dietę i przejść na deficyt kaloryczny. W necie znajdziesz dużo fajnych niskokalorycznych ale wartościowych potraw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się też ostatnio przybrało na wadzę, czemu tak łatwo przytyć, a tak trudno schudnąć, to niesprawiedliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. It is definitely a good idea to keep track of things you have purchased. It definitely makes it easier to be mindful that way! <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  10. To trzymam kciuki dalej za prawko : ) Lepiej czuć się pewnym
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminie … kiedy juz sie zdecydujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na egzaminie i wytrwałości we wszystkich zamierzeniach życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam spacerować :) A już na dniach wskoczę na rower :) Vinted jest bardzo słynny ostatnio, ja jeszcze nie korzystałam z tej apki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń