sobota, 13 marca 2021

13/03/2021

 Cześć :) W czwartek ostatni raz  byłam w pracy i na razie mamy wolne, nie wiadomo kiedy wracamy z powrotem. Ale cieszę się, bo znowu mam czas na moje hobby i rozwój osobisty. No i nie muszę robić testów na koronawirusa brrr masakra. Zapisałam się na naukę tańca i w poniedziałek idę. Z tego powodu poszłam dzisiaj do pepco i kupiłam sobie kilka ubrań z kolekcji sportowej, cieszę się, bo zaczynam nowe hobby w nowych ubraniach haha 😀 Poniżej zdjęcia, zapomniałam dodać zdjęć butów sportowych, które również kupiłam w tym sklepie.







Jak Wam się podobają ubrania? Wasz styl czy totalnie nie? :P Jak Wam mija marzeć? Papatki.

40 komentarzy:

  1. Fajnie, że rozpoczęłaś nowe hobby z nowymi fajnymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hobby trzeba mieć. To ważne pod względem samorozwoju. A że sport to tym lepiej 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. These active wear is so nice

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz hobby i je rozwijasz :)

    Mega mi się podoba ta sportowa kolekcja Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim stylu ;) swietne kolorki! zycze powodzenia w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, wiosenne kolorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy. Zdecydowanie moja kolorystyka. Powodzenia na zajęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne, wiosenne kolorki - pasują Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Those are nice clothes I like them. Good luck with the class :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie mój styl :D Wszystkie ubrania bardzo mi się podobają :D
    Fajnie, że zapisałaś się na lekcje tańca - zawsze to coś nowego :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania są świetne. W moim guście, gdy wybieram coś na luzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, w takim razie rewelacyjnych tanecznych zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo, super, że uda Ci się chodzić na zajęcia taneczne. Ja preferuję raczej przygaszone kolory, alee myszka Mickey rządzi i dla niej mogłabym się ubrać nawet w kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory są tych ubrań :) Też bym chętnie pochodziła na takie zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne ubrania ! Kurczę myślałam że tylko ja tak mam że jak zaczynam coś nowego np idę na siłownię to też kupn nowych ciuchów jest dla mnie swego rodzaj motywacja :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o! Super że zapisałaś sie na zajęcia z tańca, powodzenia, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupy. Też lubię sportowe stroje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany też mam fazę na kupowanie sportowych ciuchów, bo wiadomo, że o wiele lepiej ćwiczy się w dobranym kolorystycznie zestawie! :) Powodzenia na zajęciach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Pepco, zawsze tam muszę zajrzeć na chwilę :D A pierwsza bluza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jesteś zgrabniutka;) lubię ubrania w tym stylu na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się podoba ta różowa bluza na pierwszym zdjęciu :) Fajnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wybory! Wyglądasz cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! Powodzenia na zajęciach :)

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia z nowym hobby! Też bym chciała zapisać się kiedyś na takie zajęcia... D; A co do ubrań to mega podoba mi się ta bluzka limonkowa, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ubrania:) Powodzenia na tańcach:D

    OdpowiedzUsuń
  26. „Nowe hobby w nowych ubraniach” – dobre podejście. To powinno być jakieś hasło reklamowe 😅.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rzeczy warte zainteresowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna bluzka z myszką Mickey :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ta zółto czarna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. You look amazing my dear! 

    I follow №238 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka z myszką Mickey - sztos :D Zupełnie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń