poniedziałek, 22 marca 2021

Zakupy kosmetyczne i książkowe

 Cześć :) Dzisiaj taki krótki wpis, w którym chcę Wam pokazać moje zakupy zrobione w marcu, kilka kosmetyków i książki  :) Jutro może zrobię jakąś sesję zdjęciową, bo dawno takiej nie było na blogu 😉

Poza tym jak Wam mija marzec? Ja przez 2 tygodnie pracowałam, a teraz znowu mamy przestój w pracy, ale mi to pasuje :)

W tym wolnym czasie skupiam się na moich zainteresowaniach i rozwijaniu pasji, więc jest ok :)

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

A oto zakupy 

Cztery części z serii, kiedyś przeczytałam jedną i postanowiłam dokupić 4 kolejne 💛 Wiem, że bardziej dla nastolatek ta seria, ale tego typu książki poprawiają mi humor :)

Niemiecki dla początkujących. Mimo, że rozmawiam po niemiecku komunikatywnie, to postanowiłam jeszcze raz przećwiczyć wszystko od podstaw tak dla przypomnienia, podstawowe zwroty i gramatykę, a dodatkowo do książki jest dodatek w formie mp3 do ściągniecia. Oprócz tego książka ,,Nie tłumacz się, działaj!", super motywująca :) Jeśli chcecie mogę następnym razem wypisać kilka cytatów z tej książki, bo bardzo dodają energii i motywacji :)

Odżywka Syoss, miałam już wiele wersji, wydajna i dobra :) A ta odżywka z aloesu to dla mnie nowość, ale okazało się, że super nawilża włosy. W sumie wszystkie odżywki z aloesem działają na moje włosy bardzo fajnie.

A tutaj kilka różnych rzeczy, peeling do ciała, plastry Veet i zestaw z imbirem, ale nie testowałam jeszcze :)

Co ostatnio oglądacie z filmów czy seriali? Poleccie coś fajnego :)

Miłego początku tygodnia życzę, papa :)

24 komentarze:

  1. Znam tę serię książek dla nastolatek. Ja ostatnio nie oglądam żadnych filmów bo mi brakuje na wszystko czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego nowego tygodnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy. Szczególnie zaciekawiła mnie książka o działaniu. Również życzę wszystkiego dobrego w tym tygodniu i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything looks really wonderful! I am so glad you are making the most of your free time :)
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zakupy były udane.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane zakupy jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy! Odżywkę z aloesem chętnie przetestuję :D
    Polecam obejrzeć film pt. "Czarna piękność" :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, czyżby nowa książka Briana Tracy? Jestem ciekawa tych cytatów!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy widać udane:)
    Seriali nowych nie oglądam, raczej wracam do starych, które mogę "tłuc" na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę ulubioną serię mojej Ani Tutti Frutti - niesamowite mają zapachy. Niemiecki to coś dla nas, a Briana Tracy już mam, ale inny tytuł. Wszystkie jego książki są ciekawe, warto przeczytać 👌☀️🌻🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe nowości zwłaszcza kosmetyki, jestem ich ciekawa
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ksiażki Briana Tracy :) Peeling tutti frutti mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowości prezentują się bardzo ciekawie! :)
    Co do serialu to jestem wielką miłośniczką tureckich, rosyjskich i ukraińskich produkcji, więc jeżeli jesteś zainteresowana to z chęcią podzielę się ciekawymi tytułami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupki widzę udane :)
    Zaciekawiły mnie książki :)

    Plastry Veet bardzo lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Udane zakupy! Też muszę w najbliższym czasie kupić książkę do języka niemieckiego. W podręczniku, z którego korzystam w szkole, gramatyka jest wręcz skrajnie uproszczona. Nie miałam niemieckiego w gimnazjum, a autor książki niestety wyszedł z założenia "to już powinniście wiedzieć, to jest oczywiste".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam peeling tej firmy, tylko wersję czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przybieram się do kupna odżywki imbirowej z tej serii Garniera bo część innych z tej serii przypadła mi do gustu :) jeśli chodzi o coś do oglądania, widziałaś Peaky Blinders? Bardzo ciekawy serial, dostępny na cda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię książki raczej nastolatkowe, więc jestem na tak! Niemieckiego nigdy się nie uczyłam i to raczej język nie dla mnie. Kosmetyki- bardzo lubię testować nowości, chociaż odżywkę do włosów idealną trafił mi mój chłop. Cieszę się, że miałaś udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niemieckojęzyczna książka dla młodzieży ma piękną grafikę, pełną nastoletnich kolorów.
    Śledziłem Twojego bloga.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zakupy. Chętnie poznam cytaty z "Nie tłumacz się. Działaj"
    Wczoraj byłam u swojej fryzjerki, właśnie zaleciła mi, jako kurację nawilżająco- regenerującą nakładanie czystego aloesowego żelu wymieszanego z ulubionym olejkiem. Powiedziała, że nic tak dobrze nie nawilży włosów, jak aloes.
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy sposób z tym aloesem, muszę wypróbować :)

      Usuń