środa, 1 sierpnia 2018

(Nie) dalekie podróże.

Cześć, piszę do Was, by powiedzieć, że wyniki badania krwi wyszły ok, poszłam już dzisiaj zanieść wyniki do pracy, podpisałam umowę i już jutro zaczynam nową pracę :) Mam nadzieję, że będzie ok, na dniu próbnym mi się spodobało, atmosfera fajna i ogólnie miejsce pracy ciekawe.

Kilka dni temu byłam na krótkiej jednodniowej wycieczce z chłopakiem i porobiłam zdjęcia, które wklejam poniżej. My ciągle gdzieś jeździmy i spacerujemy, uwielbiam fotografie i zwiedzanie nowych zdjęć, a w Niemczech jest co zwiedzać.


Poza tym jak już pisałam ostatnio dużo czasu poświęcam na naukę języków, niemieckiego i angielskiego, jest mi to potrzebne do pracy. ale nie tylko.
Mam stos różnych materiałów do nauki, a uczę się w każdej wolnej chwili.
Staram się też codziennie trochę coś poczytać, nie ma u mnie dnia bez książki.


Dzisiaj też wzięłam się za porządki w pokoju, zaczęłam też układać w szafie i zostało mi jeszcze trochę do sprzątania. Nie wiem czy też tak macie, że wszystko ładnie posprzątacie i poukładacie, a na drugi dzień znowu jest bałagan? :)



Miłego, słonecznego dnia życzę :)

15 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia.

    Obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/stylowe-bluzki-z-girlmerry.html

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful place! (:
    Tanks for sharing, I'm following you!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, u mnie z tym sprzątaniem jest inaczej- bo sprzątać dom z małymi dziećmi to jak grabić liście podczas ogromnego wiatru... na nic to;)
    Byliście w pięknych miejscach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, co się posprząta to dzieci zaraz rozkładają zabawki , kolorowanki wszędzie gdzie się da i za chwilę znowu bałagan :D Ja akurat dzieci nie mam, ale mój brat ma, więc wiem o co chodzi, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Powodzenia w nowej pracy :)

    Zapraszam na nowy post o koniach. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej pracy i w nauce języków - sama jestem miłośniczką francuskiego i angielskiego, więc tym bardziej trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowym miejscu! Sukcesów na stanowisku oczywiście ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałagan znacznie szybciej ,,się robi" od sprzątania :D Piękne, magiczne zdjęcia! Także wolny czas poświęcam na naukę języków obcych :)

    OdpowiedzUsuń