poniedziałek, 20 sierpnia 2018

21/08/2018

Cześć, jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? U mnie praca, nauka języków, czytanie, spacerowanie i tak w kółko. W pracy nawet ok, ale pracowanie na zmiany jest trochę męczące. Od września dodatkowo dochodzi mi szkoła zaocznie i chcę już jesienią jak najszybciej zrobić praktyki.
Czeka mnie pracowity rok, ale później już będzie lepiej, chciałabym zacząć już pracę w zawodzie.
Cieszę się, że pogoda trochę się zmieniła, temperatura spadła i nie jest już tak upalnie, co dla mnie lepiej, bo nie lubię upałów i słońca, lepiej się czuję, gdy jest taka ponura pogoda ^^ Na szczęście już niedługo jesień :)
Kilka dni temu byliśmy na jednodniowej wycieczce w Niemczech, najpierw w Zoo, a później w oceanarium. W zoo były moje ulubione lamy i inne słodkie zwierzątka, większość oswojona, więc można było pogłaskać :) 
Wrzucam dla Was fotki z zoo, a kolejnym razem dodam z oceanarium.
Czy Wy też lubicie jeździć w tego typu miejsca? :)







Życzę Wam udanej końcówki wakacji i optymistycznego nastroju, pa :)

14 komentarzy:

  1. ja to wakacje mam cały rok, jezeli macierzyństwo w ogóle można nazwać wakacjami :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie popatrzeć na zwierzaki ! Mój wakacyjny urlop zacznie się dopiero we wrześniu i wiem jedno, że warto gdzieś wyjechać, zmienić otoczenie - choćby na krótko, na kilka dni. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak kocham zwierzęta , aż sama bym się wybrała do takiego zoo! Hehe :) obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku byłam w zoo we Wrocławiu już drugi raz i gorąco polecam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zwierzaki! Ja lubię jeździć do ZOO :)
    A co do wakacji to ja tylko odliczam dni do porodu hehe 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne lamy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! :) Bardzo lubię wycieczki do zoo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy zoo, fajne ujęcia, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie te zwierzaki 😍❤
    Ja też nie mogę się doczekać jesieni-również nie lubię wysokich temperatur ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie byłam w ZOO, ale zwierzaki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejsku ile cudownych zwiezrątek- barzdo lubie takie krótkie wyjazdy- bardzo mnie doładowują. Ja jesieni wyczekuje tylko z jednego powodu- wreszcie czeka mnie dłuzszy urlop na który juz tak bardzo czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :) Jesienią urlop nawet lepszy od tego letniego, bo te upały są straszne, a jesienią pogoda będzie już w sam raz do spacerowania, nawet jeśli pod parasolem :)

      Usuń
  12. Takie krótkie wypady sa super, ja w tym roku byłam w Oceanarium ,ale do Zoo albo Safari chętnie bym sie wybrała :)
    Jakie fajne zwierzątka.

    OdpowiedzUsuń