środa, 15 sierpnia 2018

15/08/2018


Cześć!  Już za chwilkę koniec wakacji..u mnie akurat wakacje przebiegają pracowicie, prawie codziennie jestem w pracy, oprócz tego uczę się dwóch języków obcych, co jest mi potrzebne w obecnej pracy, a do tego przygotowuje się już na drugi rok szkoły i po trochu przeglądam podręczniki. 

Wczoraj, 14 sierpnia obchodziłam 27 urodziny... ale ten czas szybko leci, niedawno nastolatka, a teraz już prawie 30 ^^ Chciałabym zatrzymać czas i być wiecznie młoda :) Ale chyba prawie każdy by chciał...

Jak tam u Was nastroje? U mnie różnie, raz tak, raz inaczej, takie koło fortuny, nie wiadomo kiedy dopadnie mnie chandra/ depresja, a kiedy świetny nastrój. Pogoda ma tu duże znaczenie, nastrój mam lepszy gdy jest chłodno, pochmurno, a pogarsza się gdy wychodzi słońce. Większość osób ma niby na odwrót hm...

Życzę Wam udanej końcówki wakacji, pa :) 

16 komentarzy:

  1. Spóźnione ale szczere życzenia ode mnie. Wszystkiego najlepszego <3
    A tak w ogóle nie wyglądasz na tyle lat! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam rożny nastroj. Oby do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego ! ;*
    Ja ostatnio mam słaby nastrój, nie wiadomo dlaczego ;(
    Ale głowa do góry i do przodu !
    Pozdrawiam i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, z doświadczenia wiem, że po 30-tce jest jeszcze lepiej:D Wszystkiego najlepszego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkiego najlepszego! Niestety tak jest do 18 roku chcemy by czas szybko leciał by być dorosłym ale po 18.. jest już na odwrót! Spełnienia marzeń, również obserwuje! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😚 🎁 🎂 🎈
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nieciekawy nastrój jak pogoda zbyt szybko sie zmienia.
    Cudownie wyglądasz i wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione wszystkiego, co najlepsze, Kochana! :* Szczęścia, dobrego humoru, uśmiechu na twarzy, sukcesów, zdrowia, a także motywacji do działania. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Kochana nie wygladasz na 27 lat! ;) Masz piękną młodzieńczą buzie ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! ❤ Życzę dużo szczęśliwych dni i jak najmniej tych z chandrą i depresją!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń