piątek, 10 sierpnia 2018

10/08/2018

Cześć, jak minął Wam tydzień? U mnie bardzo pracowicie, od niedawna mam nową pracę i poświęcam w nią dużo wysiłku i czasu, po godzinach pracy nawet spędzam czas w domu ucząc się systemu.


Czas ostatnio dla mnie stresujący, ale też ciekawy. Uczę się nowych rzeczy, a praca wcale nie jest łatwa. 
Od września zaczynam drugi rok szkoły policealnej, zaocznie. Jesienią chcę już zdać praktyki i jak najszybciej zacząć pracę w zawodzie, a będę mogła już zacząć po zdanych praktykach.
Ten miesiąc jest dla mnie bardzo chaotyczny i pracowity, w międzyczasie uczę się dwóch języków obcych, które potrzebne mi są przede wszystkim w pracy.
Chciałabym, aby ta siła, którą w sobie mam trwała cały czas, ale mam czasem momenty zwątpienia i jak już pisałam nie raz mam też często spadki nastrojów, które pchają mnie na dół.
Na gorsze dni staram się zawsze opracowywać plan działania i myślę o dobrych rzeczach.
A Wy jak sobie radzicie w trudnych chwilach? 

22 komentarze:

  1. Ja zawsze w trudnych chwilach motywuje siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko ! Nie łam się i mocno uwierz w siebie !!! Wiele zależy od Ciebie samej !!! Trzymam kciuki za powodzenie w nauce i pracy :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej pracy. Życzę w niej powodzenia i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. P.S. na jakim jesteś kierunku w szkole policealnej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się jakoś przeczekać te momenty, szybko mijają :D Masz bardzo zapracowany miesiąc! Powodzenia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazne by nie nie posypac psychicznie i bedzie OK :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwierz w siebie i nie poddawaj się :) Ważne jest, żeby co jakiś czas odpocząć, w końcu człowiek to nie robot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę, że najgorsze już za Tobą i będzie tylko lepiej. Powodzenia :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy jest mi gorzej, muzyka podnosi mnie na duchu. I to najczęściej...klasyczna:)
    Życzę Ci zatem dużo motywacji i siły!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To w takim razie trzymam kciuki za Ciebie!
    Aby ta siła w Tobie pozostała, a oprócz tego wytrwałości!
    Zwątpienia są zawsze, ale nie można się im dać, bo to osłabia człowieka.
    Powodzenia z pracą i szkołą!

    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w trudnych chwilach staram się robić (nawet nieświadomie) rzeczy, które w jakiś sposób mnie choć troszkę uszczęśliwią <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Trzeba jakoś odwrócić uwagę od negatywnych myśli :)

      Usuń