czwartek, 23 sierpnia 2018

23/08/23

Cześć :) Ostatnie dni mijają mi na przeziębieniu, męczy mnie katar, senność, a dzisiaj jeszcze ból głowy. Zrobiłam dziś sobie miksturę na wzmocnienie i która działa też antybakteryjnie.

Mikstura na przeziębienie: 
Ciepła woda+sok z cytryny+imbir+cynamon+kurkuma

Jak wyzdrowieję i zniknie mi czerwony nos, mam zamiar zrobić sesję zdjęciową, może jakiś makijaż czy outfit na jesień :D Co myślicie o tym? Wolicie zdjęcia z podróży, wycieczek i codzienne czy bardziej sesje zdjęciowe? :)

Wstawiam Wam dzisiaj zdjęcia, które obiecałam, a dokładnie z wycieczki w oceanarium. Naprawdę warto odwiedzać tego typu miejsca, kultura i edukacja jest bardzo ważna i według mnie też ciekawa. Lubię poznawać różne zakątki świata i ich zwyczaje, historie świata. Podróżowanie to coś na co warto przeznaczyć czas i pieniądze.

Pozdrawiam cieplutko, papatki :)











22 komentarze:

  1. Kochana, duuuuuużo zdrówka. A próbowałaś syropu z cebuli? Może i nie jest najlepszy w smaku, ale działanie ma niesamowite!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się pić syropu z cebuli ze wzgledu na ,,zapach". Minęły 3 dni i katar już prawie przeszedł. A zadziałała wyżej opisana mikstura :D ale dzięki za poradę, każdy ma swój własny sposób na walkę z przeziębieniem :)

      Usuń
  2. Miejsce jest świetne! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie sesja z jesienną stylizacja 😍
    Życzę dużo zdrowia 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka! Zdecydowanie sesja z jesiennym outfitem :)

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka! Aż szkoda chorować w lecie :)
    Ja bym chętnie zobaczyła jakiś outfit na jesień :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, dużo zdrówkka, abyś ogła wykorzystać w pełni reszte tych ciepłych dni. Zdjęcia z oceanarium super - lubię takie miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko wracaj do zdrowia! Co do zdjęć, to ja najbardziej lubię te z podróży, mogę podziwiać piękne miejsca, których jeszcze nie widziałam bądź wywoływać przyjemne wspomnienia :)

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miejsce, życzę zdrowia ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! I wszystkie, co Ci wpadnie do głowy. Świetny pomysł z makijażem i outfitem. Z przyjemnością zobaczę :)

    Ja bym do mikstur leczniczych dodała: gorące mleko, miód, CZOSNEK i trochę masła. Albo czosnek na grubiej warstwie masła z solą. Ogólnie czosnek u mnie działa jak antybiotyk. Zdecydowanie spróbuję Twojej mikstury choć mam nadzieję, że nie szybko! Hihi.

    Dziękuję bardzo za odwiedziny i też dodaję do obserwowanych!

    Pozdrawiam,
    Klaudia
    zaczarowaneksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia ;* Zdrówka życzę ;)
    Pozdrawiam,
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie przez 3 dni bolała głowa, nie wiedziałam od czego, a potem przeczytałam w gazecie, że to odwodnienie. I odkąd pije minimum litr wody to już mnie nie boli.
    Duzo zdrówka !!
    Ja też bardzo lubie oceanarium, można się poczuć jak w podwodnym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym odwiedzić oceanarium wiele razy byłam w ZOO ale Oceanarium widziałam tylko na zdjęciach:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na wakacjach w oceanarium i rybki sa mega słodkie :D <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia!

    Dużo zdrowia! I mam nadzieję, że już czujesz się lepiej!

    OdpowiedzUsuń