poniedziałek, 30 lipca 2018

Badanie.

Cześć Wam! Jak minęła połowa wakacji?            
Odpoczęliście czy spędziliście ten czas na pracy lub rozwoju osobistym? :)
U mnie przede wszystkim praca, nauka języków ( angielski, niemiecki), czytanie i spacerowanie.
Cieszę się, że moja motywacja do nauki języków jest na wysokich obrotach, chyba lato i ta pogoda tak na mnie wpływają :D W mojej obecnej pracy języki obce są wymagane, więc nawet gdy najdzie mnie gorszy dzień to nie mam wyboru i muszę się uczyć.
Pogoda u mnie nad morzem dopisuje, najczęściej jest słonecznie, kilka razy tylko zdarzyły się deszcze, ale też są potrzebne.
Dzisiaj byłam na pobraniu krwi, tzw. badania okresowe do pracy, cukier wyszedł w normie, a całość wyników z morfologii mam odebrać jutro.


Życzę Wam udanego tygodnia, super pogody i przede wszystkim uśmiechu, pa 😊

32 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że badania wyjdą dobrze ;)
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze :) Trzymam za to kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystkie badania wyjdą w normie ;) Moje wakacje dosyć leniwe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również spędzam czas na uczeniu się języka niemieckiego. W jaki sposób uczysz się gramatyki? Bo u mnie ze słówkami ok, ale gorzej z odmianą końcówek w przypadkach.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o odmianę końcówek w osobach, to ja nauczyłam się tego na pamięć (oczywiście nie biorąc pod uwagę wyjątków), tak jest łatwiej, bo później gdy odmieniasz osoby, np. ich habe, du habt itd. to wiesz że w 1. os. zawsze masz końcówkę ,,e:, w drugiej ,,t", trzeciej ,,st" itd. :) A z jakich materiałów językowych się uczysz? Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w nauce języków obcych! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka języków obcych to coś ekstra, bardzo lubię :) Mimo iż za niemieckim lekko powiedziawszy nie przepadam. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kiedyś bardziej lubiłam angielski, a teraz się przerzuciłam na niemiecki :)

      Usuń
  7. Tobie również życzę mnóstwo uśmiechu i powodów do radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I Tobie jak najlepszych chwil :) Super, że masz tę motywację do języków

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. byle pogoda się troszkę poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został jeszcze sierpień, a później trzeba się już przygotować na ponurą jesień :)

      Usuń
  10. U mnie pierwsza połowa wakacji bardzo leniwie myślę że druga będzie bardziej pracowita:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę nienawidzę pobierania krwi, a właśnie niedługo mnie to czeka eh :/ Jeśli chodzi o wakacje - to odpoczywam ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za pobieraniem krwi, ale to jest czasem potrzebne dla zdrowia :) Miłych wakacji życzę :)

      Usuń
  12. Języki to coś bardzo ważnego według mnie, a szczególnie angielski który powoli staje się językiem międzynarodowym.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim angielski, ale z racji, że mieszkam blisko granicy niemieckiej, to w prawie każdej pracy wymagają od nas niemieckiego :)

      Usuń
  13. Tez marzę o wypadzie nad morze,również obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby badania wyszły dobrze, i powodzenia w nauce języków :3

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, ze poswiecasz czas na nauke jezykow :) tez musze sie tak zmotywowac :D!

    OdpowiedzUsuń