środa, 18 lipca 2018

Sposoby na produktywne wakacje.

Witajcie. Wreszcie nadeszło lato, pogoda sprzyja, a nawet jeśli czasem jest deszczowo to i tak cieszmy się wakacjami, bo ten czas niezależnie od pogody można bardzo produktywnie wykorzystać. Oto przedstawiam Wam poniżej sposoby jak nie zmarnować wakacji robiąc coś pozytywnego, a przy tym świetnie się bawiąc :)


1. Nauka języków.
Możesz kontynuować naukę języka, który już w jakimś stopniu umiesz lub zacząć się uczyć czegoś całkiem nowego. Dodatkowy język zawsze się przyda, w pracy lub na wyjazdach, a jeśli nawet na razie  nie, to i tak będziesz mieć satysfakcję, że idziesz do przodu i się rozwijasz.
2. Czytanie książek.
Książek,  które chciałabym przeczytać jest całe mnóstwo. Warto abyś zastanowił się, co Cię interesuje i w jakiej dziedzinie chciałbyś zgłębić wiedzę. Może to być filozofia, medycyna, finanse, rozwój osobisty. To Ty decydujesz... następnie poszperaj trochę w Internecie i dowiedz się, które książki warto przeczytać i następnie zrób sobie listę książek, które przeczytasz w ciągu tych wakacji i do dzieła!
3. Sporty.
Jest lato, pogoda najczęściej dopisuje na tyle, aby wyjść z domu i poćwiczyć, a możliwości jest bardzo dużo, można pływać, grać w siatkę, biegać, jeździć na rolkach, na rowerze. A gdy za oknem deszcz warto pójść na siłownie, aerobik lub poćwiczyć w domu, na Youtube pełno jest filmików z treningami. Warto ćwiczyć, nawet spacery są lepsze niż nic nie robienie, jest lato, warto ruszyć się z miejsca.
4. Praca.
Nie ważne ile masz lat, czy studiujesz lub masz stałą pracę, w wakacje może sobie całkiem nieźle zarobić lub dorobić do kieszonkowego. Przyszedł sezon, więcej roboty, więc i stawki godzinowe wyższe, a jeśli masz stałą pracę, warto chociaż spróbować poprosić o podwyżkę lub premię. 
5. Podróże.
Być może pracowałeś cały rok, oszczędziłeś troszkę pieniędzy i chciałbyś teraz wypocząć. Warto wybrać się na wycieczkę, pozwiedzać, zrelaksować się po wielu miesiąc pracy lub nauki, może być to większa podróż jeśli Cię stać lub nawet jednodniowa wycieczka gdzieś niedaleko, która na pewno da Ci pozytywną energię.
6. Hobby.
A może masz już swoje hobby, na które nie miałeś ostatnio zbyt wiele czasu? Może teraz też pracujesz, ale na pewno masz jakąś wolną chwilę w ciągu dnia,  które warto poświęcić na rozwijanie swojego hobby zamiast siedzeniu przed telewizorem.

Czy Wy też macie swoje sposoby na spędzanie produktywnie wakacji? Jeśli tak to piszcie w komentarzach, podzielcie się swoimi pomysłami. I konieczcnie napiszcie jak spędzacie tegoroczne wakacje! :)

24 komentarze:

  1. Obecnie ucze się języka i czytam książkę, a wszystko to za granicą :D Świetne sposoby :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czytać książki w wolnym czasie i podróżować :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenne rady, ja nadrabiam wszystkie książkowe pozycje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze gdy mam jakiś dłuższy ,,urlop" nadrabiam zaległości w książkach, a spis książek do przeczytania cały czas rośnie.

      Usuń
  4. Ja wakacje spędzam w tym roku na pratykach studenckich, czyli w biurze :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, pracowałam kiedyś w biurze,praca według mnie bardzo fajna

      Usuń
  5. Ja dużo czasu poświęcam na książki i podróże :) W czasie roku akademickiego ciągle jest mi go za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w ciągu roku akademickiego mam mało czasu na książki, ale w wolnych chwilach staram się jak najwięcej przeczytać

      Usuń
  6. Czytam książki :D wręcz je pochłaniam :)
    obserwuję <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod każdą radą. Ja obecnie nadrabiam zaległości książkowe i chcę się zmobilizować do podszkolenia języka :) Bardzo ciekawy blok, obserwuję <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że każdą z tych rzeczy miałam zrobić, ale nie do końca mi wyszło... Mam nadzieję, że przyszły tydzień zacznę bardziej produktywnie, bo bardzo bym chciała popływać w morzu albo rysować póki siła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że gdy miałam długie wakacje czas przelatywał mi przez palce - teraz tego czasu mam o wiele mniej, ale...zarządzam czasem bardziej produktywnie i dobrze na tym wychodzę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś to samo, teraz gdy czasu wolnego jest mniej, to chce się korzystać z niego w pełni :)

      Usuń
  10. Ja staram się czytać na te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, teraz przerzuciłam się na książki rozwojowe, ale też historyczne :)

      Usuń
  11. sporty to bardzo fajna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W te wakacje postawiłam na naukę niemieckiego i angielskiego on-line. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie, nie miałam nigdy kursu on line, ale może się skuszę :)

      Usuń
  13. Ciekawe propozycje :) Ja w wakacje podróżuję i nadrabiam czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróże połączone z czytaniem to coś, o czym marzę ;)

      Usuń