czwartek, 31 maja 2018

Pozytywne afirmacje na dzisiaj.

Witajcie, mam dla Was coś na poprawę humoru i wzmocnienie samooceny :)

Afirmacje, które warto powtarzać każdego dnia.


Jestem spokojna i uważna.

Jestem silna i mądra.

Wyzwania to szansa na rozwój i poprawę.

Jestem najlepszym źródłem motywacji.

Życie jest piękne.

Jestem w stanie wykonywać swoje zadania i obowiązki.

Jestem wdzięczna za swoją podróż i jej lekcje.

Jestem utalentowana i inteligentna.

Wierzę w siebie i swoje marzenia.


Jesteście wspaniali, wystarczy tylko w to uwierzyć i postrzegać pozytywne cechy swojej osobowości i siły! Nie dajcie się smutkom i kompleksom :)

18 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam wielkie kompleksy, że jestem za chuda, ale teraz już się tym nie przejmuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wsrto się przejmować. Ja w wieku nastoletnim miałam kompleksy a później też mi przeszło:)

      Usuń
  2. Dokładnie, nie dajmy się...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. super! sama stosuję afirmację i jestem fanką tego typu wpisów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram :)
    super pozytywny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również popieram👍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, można się afirmować, żeby poprawić swoją samoocenę. Tylko gorzej jeśli ktoś ci mówi rzeczy przeciwne do podanych.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam taki cytat ,,Ignoruj raniące i negatywne komentarze na swój temat ". Jeśli ktoś złośliwy mówi Ci coś złego to nie warto tego słuchać:)

      Usuń
  7. Wierzę w siebie i swoje marzenia. Zapisałam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z nas powinien doceniać siebie bardziej :) Pozytywny post :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wierzę w siebie i w swoje marzenia"...najlepsze <3

    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przywiązywałam dużej uwagi afirmacji ;)
    Ale chyba się przyda, bo jednak nie zawsze da się myśleć pozytywnie ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń