poniedziałek, 21 maja 2018

21/05/2018

Cześć :) dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejne zdjęcia z podróży, ale na razie nie mam dostępu do komputera na którym mam wszystkie foty :( Postaram się w najbliższych dniach dodać obiecany wpis.


U mnie ostatnio różnie jest. Cieszę się pogodą i tym, że niedługo koniec roku. Jak na razie mam trochę nauki i czekają mnie egzaminy, ale nie ma to jak nauka jupi! :D Jeśli ktoś  z was również chodzi do szkoły medycznej to dajcie znać w komentarzu:)
  


Ostatnio dużo czasu spędzam na spacerach, rysowaniu, trochę na czytaniu i oglądaniu mojego ulubionego obecnie serialu. Rozglądam się też za nową pracą, bo póki nie skończyłam szkoły i praktyk chcę jeszcze sobie popracować w innym miejscu. Najlepiej w biurze lub jako kelnerka, trzymajcie kciuki aby się udało:) 


Ze zdrowiem na razie jest ok, ale czekam na kolejne wyniki, ponieważ teraz kilka dni temu miałam jeszcze kontrolne badania. Zobaczyny co z tego wyniknie. 
Życzę Wam wszystkim udanego tygodnia i świetnej pogody, pa :)

24 komentarze:

  1. Moja koleżanka chodzi właśnie do takiej szkoły medycznej ☺
    Trzymam kciuki za wyniki i ciesze się że ze zdrowiem ok😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrych wyników życzę i dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że ze zdrowiem u Ciebie dobrze. I masz fajne pasje. Życie dzieki nim nabiera blasku i smaku!:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Trzymam więc kciuki za Ciebie, żeby się wszystko udało z tą pracą !!! Szkoła medyczna... kiedy to było ??? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nauce! Trzymamy kciuki za Twoje egzaminy :) Daj znać, jak już będziesz znać wyniki :) Super, że zdrówko dopisuje! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! Mam nadzieję że egzaminy pójdą jak z płatka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki kochana :D Na pewno będzie dobrze :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) już idę czytać twój nowy post, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na egzaminach i w szukaniu pracy! Mam nadzieję że wyniki będą ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcie :D
    Powodzenie w egzaminach :D
    Ja ostatnio miałam matury XD :D

    Zapraszam :D Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poszło na maturze? Matematyka była ciężka czy w miarę ok? Pozdrawiam i już wchodzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  11. Witaj! Na początku dziękuję za komentarz na moim blogu i w ogóle za to, że do mnie zajrzałaś. A co do egzaminów, to może nauki jest sporo, jak to w szkole medycznej, ale za to jaka satysfakcja, że się podołało temu wyzwaniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się nie mogę doczekać wakacji! Wytrzymamy jeszcze ten miesiąc :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno Ci się uda znaleźć pracę! :)
    mega mi się podobają Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w egzaminach! Później już tylko będzie łatwiej :D
    PS: Masz przepiękną pepitkę ;-)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że będziesz miała dobre wyniki ;)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń