sobota, 12 maja 2018

12/05/2018

Cześć :) Jak Wam mija poranek? Czy weekend zaczął się u Was w miłej atmosferze? U mnie całkiem ok, za oknem pogody za bardzo nie ma, ale humor nawet dobry, rano posłuchałam sobie trochę muzyki :) 
Dzisiaj wstawiam kolejne zdjęcia z podróży, tym razem przedstawiam Czechy i Austrię, w których byliśmy tylko przejazdem, ale udało nam się poczuć klimat tych krajów. W Czechach klimat typowo z lat dziewięćdziesiątych, które pamiętam w Polsce, w Austrii już dużo bardziej nowocześnie. Oba kraje mi się spodobały, każdy ma swój klimat.


 Czechy






Austria

Dom Hitlera, w którym się urodził.




 Dom Hitlera od strony podwórka.


W trasie jeszcze w Austrii.


To na tyle na dzisiaj,w kolejnym wpisie zdjęcia z Niemczech, miłego dnia :)


9 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie byłam w Czechach :( Czekam na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy ani w Czechach ani a Austrii☺
    Również życzę miłego dnia i udanego weekendu 😚
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tylko w Czechach, całkiem tam ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię korzystać z bliskości granicy, gdy jestem w takich właśnie miejscowościach i wtedy robimy z mężem zakupy w czeskich marketach :) Mam tam swoje ulubione przysmaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Czechach byłam dużo razy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie byłam na takiej dłuższej wycieczce... czekam na dalsze zdjęcia:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Czechach ani w Austrii. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze - nam tak bardzo brakuje wolnego czasu:( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam jeszcze w Czechach ale chciałabym się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń