niedziela, 27 maja 2018

27/05/2018

Cześć :) Na szczęście mam już dostęp do komputera, więc wstawiam ostatnią już serię zdjęć z podróży :) Tym razem z niemieckich gór, gdzie położona jest miejscowość Bad Reichenhall i jej okolicę. Na szczęście w czasie pobytu pogoda dopisywała, było ciepło i słonecznie, ostatniego dnia wieczorem zaczęło padać dopiero :)

Hotel i jego okolice, w którym mieszkaliśmy


Piękny widok z hotelowego okna

W ogródku hotelowym




 Na szczycie gór

Jeziorko Thumsee


Starówka i piękna roślinność

 Okolice...








Życzę Wam miłego wieczoru i w sumie fajnego tygodnia....jutro poniedziałek, a ja idę na rozmowę o pracę i później do szkoły. Do następnego napisania, pa :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zdjęcia kwiatów! <3 Dziękuję i Tobie również życzę udanego tygodnia i powodzenia na rozmowie o pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki są po prostu p r z e p i ę k n e! Ja nie przepadam za chodzeniem po górach, bo mam lęk wysokości :(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie ze szczytu gór...świetne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoczki są przecudne! Odnoszę wrażenie, że niemieckie góry są nieco bardziej klimatyczne niż te nasze :) Kiedy byłam w Niemczech, również miałam okazję zobaczyć na własne oczy takie krajobrazy! Och, odpoczęłabym w takim hotelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki! Góry mają swój swoisty klimat!

    zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne miejsce 😍😍
    Widoki cudne❤❤
    Mam nadzieję że rozmowa o pracę się udała ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Bardzo ładna okolica, uwielbiam góry <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok z Waszego okna był naprawdę bajeczny <3

    OdpowiedzUsuń