poniedziałek, 7 maja 2018

07/05/2018

Cześć Wam! Dzisiaj jak obiecałam wstawiam zdjęcia z podróży, jeśli czytaliście poprzedni wpis to wiecie, że byłam na kilkudniowym wyjeździe, gdzie udało mi się zwiedzić trochę Polski, Czechy, Austrię i Niemieckie Góry. 
Dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia ze Szklarskiej Poręby i okolic. Zwiedziliśmy słynny Wodospad Kamieńczyka, przejechaliśmy się na wyciągu, byliśmy na szycie Gór i przechadzaliśmy się górskimi szlakami podziwiając okolice i piękną przygodę.
















A jak Wy spędziliście majówkę? Byliście kiedyś w górach? Napiszcie jak Wam minęła majówka, mam nadzieję, że świetnie i że wypoczęliście :)

18 komentarzy:

  1. Pięknie tam jest,trochę zazdroszczę tego wyjazdu ☺
    Ja majówkę spędziłam na leniuchowaniu i grillowaniu ze znajomymi☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też świetnie spędziłaś majówkę, ja już dawno na grillu nie byłam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dni majowe spędziłąm na pracy w ogrodzie, na odpoczywaniu na leżaku albo na pisaniu. Maj przecudny w tym roku. Mieszkam na Pogórzu, blisko Bieszczad, wiec nigdzie nie muszę wyjeżdżać. Ale czasami właśnie w Bieszczady sie wybieram, bo cudnie tak po górach wędrować i od wszystkiego w dole się oderwać.
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też miło spędziłaś majówkę :) A można wiedzieć co piszesz? jakieś opowiadania czy książkę? :)

      Usuń
  4. Piękne widoki,widac że miałaś udana majówkę :)
    Ja byłam w ogrodzie, który jest tylko otwarty raz do roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! U mnie majówka spędzona w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne widoki, to jest coś, co kocham. :) Góry dają prawdziwą radość. Moja majówka była normalna, byłam też w pracy, ale nie narzekam. :) Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całym moim życiu też miałam wiele sytuacji gdzie majówkę czy święta spędzałam w pracy, ale w pracy też może być fajnie :)

      Usuń
  7. Piękne widoczki :) Ja na majówce ani chwili się nie nudziłam bo zawsze ktoś ze znajomych chciał się spotkać i jeszcze tyle książek do przeczytania :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja miała spędzić majówkę w domu to pewnie też przeczytałam masę książek, uwielbiam czytanie! :) A polecasz jakąś fajną książkę?

      Usuń
  8. Przepięknie :) Moja majówka też była bardzo udana :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktywnie ;D U mnie na działce spędzona :D

    Zapraszam do siebie :D
    Blog modowy ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  10. Majówka upłynęła mi na sielsko-anielskim lenistwie:) A w Szklarskiej byłam kilka razy - urocze miejsce!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ! Ponieważ jestem z nad morza to dla odmiany uwielbiam góry. Może tez kocham , ale to są inne wrażenia. Góry kocham i tęsknię za nimi, więc możliwość choćby pooglądania przez czyjeś wędrówki i zdjęcia - cieszy ogromnie !!! Kiedyś częściej wybieraliśmy się w góry, a teraz ciągle nam nie po drodze. Pozostaje więc tęsknić. Piękne widoki !!! Dziękuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń