poniedziałek, 4 czerwca 2018

04/06/2018

Cześć, jak Wam mija początek czerwca? U mnie bardzo pracowicie. Czeka mnie dużo egzaminów, więc całe dnie spędzam na nauce. Mam bardzo dużo materiałów do nauki, a najwięcej chyba z anatomii... też tak macie, że zaczynacie się uczyć dopiero na ostatnią chwilę:D Przez cały rok są ,,ważniejsze" i fajniejsze rzeczy do roboty, a gdy zbliża się koniec roku zasiadam do nauki jak pilna uczennica:P


Ostatnio trochę fajnych rzeczy się wydarzyło.  Z okazji dnia dziecka mama zaprosiła mnie do papugarnii...dzieckiem już nie jestem, ale my obchodzimy wszystkie święta...ot taka tradycja:D Wzięliśmy ze sobą na tą wyprawę byłą żonę mojego brata i ich wspólne dziecko. Świetnie spędziliśmy czas, co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej .






U mnie w mieście był organizowany ostatnio festyn charytatywny, na którym odbył się mecz Lekarze&Księża.:D ale było fajnie, nawet mój lekarz rodzinny tam grał, byłam po stronie lekarzy, ale księża wygrali.

Tak dla pewności- Ci w białych strojach to lekarze, a w czarno czerwonych księża:D


Życzę Wam miłego tygodnia, ja już niedługo zaczynam moją nową pracę i bardzo się stresuję. Wy też mieliście tski stres gdy zaczynalicie nową pracę i jak sobie z tyn poradziliście? Piszcie w komentarzach :)

13 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia na egzaminach :) Papugi są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Egzaminy na pewno pójdę dobrze. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz, że nie jesteś już dzieckiem, bo dla swoich rodziców zawsze będziesz dzieckiem, nawet, gdy będziesz miała setkę na karku.​

      Usuń
  4. Życze powodzenia na egzaminie , super zdjecia ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, też w ten sposób siadałam do nauki do egzaminów;)) Powodzenia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egzaminach😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!! Wiem, że będzie ok!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach oraz w nowej pracy. Myślę, że to był trafny pomysł z tym meczem księża - lekarze :) Fajna papuga :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Egzaminy już dobrych parę lat za mną:) wspaniała papugarnia z checia bym się tam wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na egzaminach :-) Papugi przepiękne, zawsze marzyła mi się taka cudna,kolorowa w domu <3 Może kiedyś choć uda mi się odwiedzić taką papugarnię :-)

    OdpowiedzUsuń