wtorek, 27 marca 2018

27/03/2018

Witajcie! To już moje ostatnie dni wolnego i niedługo wracam do pracy. Dzisiaj już byłam w szkole i właśnie wróciłam, zaliczyłam egzamin na 5- :D Cieszę się, że od maja będę mogła już zacząć praktyki, bo chcę jak najszybciej zdobyć wykształcenie i pracować w zawodzie. Wiosna to będzie teraz dla mnie bardzo intensywny ale też pozytywny czas, czas na zmiany i nowości, idę ostatnio do przodu i nie chcę się zatrzymać. Cieszę się bardzo, że depresja mi minęła i dobry nastrój wrócił :)


Ostanie kilka tygodni jak wiecie z poprzednich wpisów spędziłam na podróżowaniu, była to dla mnie świetna terapia gdzie mogłam wypocząć psychicznie i nabrać energii do wszystkiego. Dużo spacerowałam po okolicy, ale byłam też poza granicami Polski, co sprawiło, że chęci do życia wróciły. Czasem trzeba naprawdę gdzieś daleko wyjechać, aby poukładać sobie wszystko i wrócić do formy. 


Wiecie co mnie wkurzyło ostatnio? Do mojego chłopaka zadzwoniła jego była i powiedziała ,,Zostaw tą małolatę i bądź ze mną" :/ Masakra.
Co Wy o tym myślicie?

Powyższe zdjęcie przerobiłam sobie w aplikacji...pasują mi fioletowe włosy i mocny makijaż? 
Jednak wolę naturalny wygląd :)
Miłego dnia. 

14 komentarzy:

  1. Świetnie, że wrócił Ci dobry nastrój ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu a to była dziewczyna Twojego chłopaka ma ile lat? Bo patrząc po tekście to tak z 15 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mój chłopak ma 35 a jego była ma 50 lat! On był w związku z dużo starszą Panią i nie mogę uwierzyć że ona ma takie płytkie myślenie, masz rację że po tekście widać że zachowuje się jak 15-to latka.

      Usuń
  3. Zdecydowanie bardziej pasuje ci naturalny wygląd 😍
    Zachowanie byłej Twojego chłopaka jest megadziecinne😨
    Najważniejsze że wypoczęłaś i lepiej sie czujesz😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostań przy naturalnym kolorze włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W obu byłoby ci ładnie :) I ten SMS to dziwny jakiś faktycznie jakby 15 latka pisała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, myślę że nie jesteś już małolatą...więc czy na pewno było to o Tobie?;) Puść takie rzeczy mimo uszu, po co się denerwować...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna sytuacja z tym telefonem, zachowanie też takie średnie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajnie wyglądałabyś w fioletowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym takimi tekstami się nie przejmowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłe takie są, czasem wredne czasem niemądre nie warto się nimi przejmować :D ciekawe to zdjęcie z aplikacji, podobają mi się takie włosy sama mogłabym takie mieć :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tym zdjęciu na głównej wyglądasz jak Agnieszka Cielecka 😊 oczywiście jak była młodsza 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. I oby tak dalej było pozytywnie i rozwojowo :)

    OdpowiedzUsuń