wtorek, 13 marca 2018

Wiosna nadchodzi :)

Cześć :) Jak mijają Wam dni? Ja na razie cały czas na wolnym, dużo czasu spędzam jak zawsze na czytaniu, spacerach i wypoczywaniu. W końcu znalazłam też czas na uporządkowanie garderoby i stwierdziłam, że...koniec zakupów ubraniowych na kolejne kilka miesięcy :) Poza tym oszczędzam na wycieczkę i nowy rower, wiosna przyjdzie już niedługo i ciepłe dni, a wraz z tym wycieczki rowerowe. Jak na razie taka zmienna pogoda, że nie wiadomo jak się ubrać, raz deszcz, raz słońce, ale takie właśnie są początki wiosny. Niedługo jadę na badanie, więc zobaczymy jak wyjdą wyniki, a oprócz tego myślę, żeby w końcu zacząć praktyki, bo za półtora roku kończę szkołę, a im wcześnie odbędę praktyki, tym lepiej. 

Jaka u Was pogoda?
Polecacie jakieś ciekawe książki na poprawę humoru?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. U mnie niestety pochmurno ! Polecam "Żółwie aż do końca " Green . Świetna książka ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie książki, chętnie przeczytam :) za obserwacje również dziękuję.

      Usuń
  2. U mnie niestety również niestety jest pochmurnie ;(
    fajny wpis ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek polecam Fallen Crest i srebrny łabędź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapisuję na listę książek do przeczytania:)

      Usuń
  4. Oszczędzaj kochana na rower, bo moim zdaniem rowerek to najlepsza aktywność fizyczna. Uwielbiam jeździć i już nie mogę doczekać się, aż pogoda pozwoli na codzienne wycieczki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj słoneczko ❤️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma jak wiosna. Milutkiego dnia życzę Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie własnie pogoda się psuje:/ Co do książek to polecam Dwór cierni i róż.
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej gdy pada deszcz, nie chce się wtedy z domu wychodzić:) dziękuję za polecenie książek :*

      Usuń
  9. Nie lubię pogody w kratkę, ale nic na to nie poradzimy :) U mnie na blogu piszę sporo o książkach może coś ciekawego znajdziesz. Na poprawę humoru polecam "Dożywocie" M. Kisiel jeśli nie masz nic przeciwko fantastyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odwiedzę Twojego bloga, pewnie Twoje wpisy książkowe mnie zainspirują, ale mimo wszystko wolę książki obyczajowe niż Fantasy:D

      Usuń
  10. Dokładnie takie zmienne pogody to właśnie początek wiosny. Ja niestety mam bardzo mało wolnego czasu, bo jestem w klasie maturalnej. Wycieczki rowerowe uwielbiam! Niestety też muszę zbierać na rower, bo mój został skradziony i muszę pożyczać od siostry. :(

    Dziękuję za obserwację, ja również zaobserwowałam twojego bloga. :)
    Pozdrawiam : im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też było wiosennie, ale w sobote podobno ma być znowu śnieg i mróz ech :(

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz to już byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już tyle dni było cieplutko ,a do mnie znów zawitało zimno :(
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety coraz zimniej :-(((( Powodzenia w oszczędzaniu na wycieczkę :-)

    OdpowiedzUsuń