środa, 21 marca 2018

21/03/2018.

,,Bez względu na to, co dobrego czy złego spotkało cię 
w życiu, nie bierz tego za wyznacznik na zawsze.
 Nowe lekcje pojawiają się w każdym momencie".- Demi Lovato.


Cześć! Co u Was słychać? U mnie dni jakoś mijają, jak zwykle dużo czasu spędzam czytając, spacerując, zwiedzając. Są lepsze i gorsze momenty. Już od początku kwietnia mam zamiar wrócić do pracy, ale jeszcze myślę co i jak. Jestem jeszcze na zwolnieniu, ale niedługo mi się kończy. Opcje mam takie, że wracam do mojej aktualnej pracy lub szukam szybko innej. Lubię tą pracę, więc może zostanę na razie tu i w międzyczasie zdam jeszcze praktyki, aby jak najszybciej zacząć już na stałe pracę w zawodzie. Myślałam też żeby na razie zatrudnić się na stanowisku kelnerki , no ale...nie wiem. Muszę to wszystkie jeszcze przemyśleć.


Kilka dni temu spędziłam trochę czasu u mojej cioci na wiosce, pojechała po południu i byłam tam aż do rana, tutaj widzicie na zdjęciu zachód słońca. Jeszcze pod wieczór ciocia z mamą pojechały na chwilę do pobliskiego sklepu spożywczego, a ja zostałam sama na uboczu w wielkim domu jak w jakimś strasznym filmie, ale było wszystko ok :D Ostatnio czytałam sobie powieść ,,Dziewczyny się zakochują", fajna książka na poprawę nastroju, polecam :) Jeśli chodzi o szkołę to mam zaległości, ale muszę w końcu pozaliczać egzaminy praktyczne, aby później mieć już z głowy. 


Jak Wam idą przygotowania do wiosny i jaka pogoda u Was? 
Miłego dnia!


16 komentarzy:

  1. Ja w szkole też jestem pozawalana różnymi rzeczami, ale daję sobie radę i o dziwo zostaje mi jeszcze bardzo dużo wolnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wiosna szybko przyjdzie:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale masz już długie włosy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachody słońca na polskiej wiosce, to jest jedna z głównych rzeczy jakich brakuje mi za oceanem...Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O i ja też mam podobnie:sama czekam na urlop aby przemyśleć kilka spraw☺
    Ksiazke znam i ją bardzo lubie 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzec to dla mnie trudny miesiac. Dużo obowiązków mało czasu ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj żeby ta wiosna już nadeszła. Marzec to u mnie miesiąć wyjazdów. Za mną Izrael przede mną Londyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na ciepłe dni :(... ta ponura pogoda wpędza mnie w jaką monotonię :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najtrudniejszym miesiącem będzie kwiecień :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zaczęłam sobie efektywniej organizować czas i od razu zostaje mi więcej czasu na relaks ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni. Dziś świeciło u mnie słońce, ale mimo to i tak było bardzo zimno.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wietrznie, ale od przyszłego tygodnia ponad 20 stopni będzie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie dzisiaj było piękne słoneczko, mam nadzieję, że utrzyma się do świąt :) a najbliższy tydzień pewnie spędzę bardzo aktywnie na sprzątaniu, gotowaniu i oczywiście pracy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dzisiaj piękne słoneczko 💓 ale od jutra podobno deszcz :( Mam nadzieję, że na święta będzie piękna pogoda 💟
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na studiach chwilowo luźniej, a co do pogody to niedziele była cudowna, ale niestety było to jednorazowe i już dziś jest szaro i nieprzyjemnie. :(
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas tak bardziej w kratkę :) marzę o wiośnie takiej już prawdziwej. Wstęp (cytat) super!

    OdpowiedzUsuń