wtorek, 3 kwietnia 2018

3/04/2018

Cześć :) Święta minęły, ale ja w tym roku nie poczułam tych świąt, dni jak co dzień, jedynie sklepy pozamykane, co mi trochę pomogło w moim detoksie zakupowym, który wprowadziłam do mojego życia ostatnio. Zakaz zakupów na pewno do końca czerwca, a później się zobaczy. 
Do mojego chłopaka zadzwoniła była i powiedziała, ze ma wybrać ją albo mnie i ma na to tydzień i jeszcze zaznaczyła, że jeśli wybierze mnie to ona do końca życia się już do niego nie odezwie. Ta kobieta jest dużo starsza ode mnie, a gra w takie głupie gierki, szkoda gadać.


Mój plan na kwiecień i kolejne miesiące to przytyć kilka kilo, około 5  kg chociaż, bo w tym momencie przy wzroście 160 cm ważę 42 kg i jakoś brak mi kobiecych kształtów, ale co ja poradzę, że mam szybką przemianę materii? Co mi doradzicie abym przytyła. Na pewno więcej jeść i do tego coś kalorycznego :P 
Od kwietnia wprowadziłam też wyzwanie:
,,Picie 8 szklanek wody dziennie".
Moja cera jest ostatnio przesuszona i odwodniona i trzeba coś z tym zrobić.
Aby wyszło na lepsze:)


Byłam u lekarza pod koniec marca, poprosiłam o przedłużenie zwolnienia lekarskiego i pan doktor mi przedłużył zwolnienie do końca kwietnia, więc bardzo miło z jego strony :)
Powiedziałam lekarzowi, że ważę kilka kilo za mało i chiałabym troszkę przytyć, a pan doktor mi mówi ,,To dobrze, że jesteś szczupła, wyglądasz jak modelka" :D 


Jak minęły Wam święta? Mam nadzieję, że w radosnej, rodzinnej atmosferze :)
Miłego dnia, pa :)

35 komentarzy:

  1. Święta zdecydowanie minęły za szybko :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym miesiącu biorę się za odchudzanie- mam do pozbycia się 10kg. Wiem, jak trudno jest przytyć , mam koleżankę, która ma ten sam problem co Ty. Trzymam za Ciebie kciuki. Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że przytyć jest trudniej niż zrzucić... może warto wybrać się do dietetyka żeby ustalił zdrową i zbilansowaną dietę - wtedy jedz do woli;)
    A byłą się nie przejmuj...może to kryzys wieku średniego;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytyć jest trudno, bo na siłę nie da się jeść i jeść, tym bardziej że ja często, w sumie codziennie jest słodycze i inne głupoty, wiec nie wiem czemu nie tyję

      Usuń
    2. A z tą byłą to mi się wydaję, że kryzys wieku średniego u niej już minął, bo ona ma 50 lat, no ale może jednak ten kryzys jeszcze trwa.

      Usuń
  4. Również staram się pić dużo wady. Trzymam kciuki za twoje cele :D i obserwuje :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta zdecydowanie za szybko minęły :/ Trochę dziwne zagranie ze strony byłej Twojego chłopaka skoro takie słowa wypowiada. Najwidoczniej nie może pogodzić się ze stratą, ale jak Agnieszka Mycoffeetime napisała nie przejmuj się nią.
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zacznij ćwiczyć a wtedy przytyjesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja równiež nie poczułam tych świąt,podobnie jak ty wiedziałam tyle że sklepy są pozamykane😉
    Naprawdę wyglądasz przeslicznie😍
    Co do zachowania bylej Twojego chłopaka,to jest to dowód na to ze wiek nie zawsze idzie w parze z rozumem 😕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poczułam święta i aż za dobrze. W szczegóły wolę nie wchodzić ;)
    Zachowanie byłej Twojego chłopaka jest strasznie słabe i dziecinne. Normalnie powiedziałabym, że taki numer wywinęła jakaś nastolatka, ale nie dorosła kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog bardzo fajnie się zapowiada i z przyjemnością zostaję kolejnym obserwatorem. A propos wagi to czasem człowiek nie może przytyć z powodu zaburzeń hormonalnych. Jeśli masz bardzo przyspieszoną przemianę materii może powinnaś przebadać sobie tarczycę bo przy nadczynności tak się chudnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy dzień Świąt spędziłam w domu, drugi w cioci i wujka. :) Super, że starsza się żyć zdrowiej i pić więcej wody. :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tez taki problem z wagą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ja nie mogę schudnąć :) Ale jak widać, każdy może mieć inne problemy z wagą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana moje święta minęły średnio z powodu eks faceta ale o nim i innych sytuacjach napiszę na blogu. Co do byłej brak klasy kobiecie i zwykły szantaż emocjonalny ale widzę też strach u niej.Życzę dużo zdrowia. A mam takie pytanie gdzie się uczysz?


    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie chyba też przydałby się taki detoks.
    Zdrówka 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja planuje schudnąć 😂 może nie 5 ale że 3 kg by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za to przy wzroście 164 ważę 58 kilo T-T czarna rozpacz, ta zima mną pozamiatała, ale teraz czas żebym to ja pozamiatała 5 kilo! Życzę Ci powodzenia w tyciu, trzymaj kciuki za moje spalanie tych 5 kilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oddam Ci trochę kilogramów jak chcesz. :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż dziwnie się czyta,że ktoś chce przytyć a nie schudnąć :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. In most cases, I barely notice the holidays. I feel that they pass really fast.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety kobiety są zdolne do wszystkiego, pamiętam jak zaczęłam chodzić z Sebkiem i powiedział mi, że jego ex chodzi do tego samego collegu co ja i dwa razy była śmieszna sytuacja bo ona mnie kopiowała tzn. ja miałam czerwone spodnie,a ona na drugi dzień miała takie same, a najśmieszniejsza akcja była z grzywką, bo Sebka ex zawsze miała na prosto albo na bok (przez całe życie), a jak tylko mnie zobaczyła kiedyś (mimo, że znała mnie tylko z facebooka) to też zaczęła nosić grzywkę spiętą do góry jak ja.

    Powodzenia z tyciem, oby udało Ci się przytyć 5 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym się na tego doktorka wkurzyła, że zamiast udzielić mi fachowej rady, to mnie zbył. :p Ja też mam 160cm i jak schudłam do 46kg, to już miałam wrażenie, że wyglądam na wychudzoną. 😃
    Wiem, że Ania Lewandowska pisała nie raz o tym, jak jeść, gdy che się przytyć. Tutaj masz link do jednego z jej artykułów: https://hpba.pl/dieta-dla-osob-ktore-chca-przytyc/

    Powodzenia! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta musi mieć trochę ciała :) dzięki za link :)

      Usuń
  22. Trzymam kciuki za twoje cele kocha. :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to z chęcią bym Ci oddała dwa kilogramy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja też trochę przeżyłam z eks mojego Narzeczonego ale muszę przyznać że ona miała wtedy 19 lat i była moją równolatką (co nie zmienia faktu że zachowywała się jak gówniara) a nie tyle co eks partnerka Twojego chłopaka ;) Ja Świąt nie poczułam w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę pamiętać o odpowiednim nawodnieniu, ostatnio to mocno zaniedbałam :) Polecam aplikację do tego "Przypomnienie wypij wodę" (taka z zielono-białym logo)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wypróbuję może w przyszłości tą aplikację a jak na razie zaznaczam wszystko w bullet journal:)

      Usuń