czwartek, 12 kwietnia 2018

12/04/2018

,,Marzenie jest życzeniem wypowiedzianym przez serce"- Demi Lovato. 


Witajcie, ostatnie dni na dworze były bardzo ciepłe. Już się cieszyłam, że tak pozostanie, ale jednak temperatura z powrotem spadła w dół. No cóż, nie jest źle, ale miejmy nadzieje, że wiosna już wkrótce zawita na dobre :)


Właśnie jestem po przebytym zabiegu ginekologicznym, który miałam kilka dni temu. Przedtem miałam wiele badań, które za każdym razem wychodziły źle, później lekarz skierował mnie do kliniki, gdzie stwierdzono stan przedrakowy. Tydzień temu na zabiegu dostałam tylko znieczulenie miejscowe, ale ból mimo tego był ogromny, darłam się tak, że na korytarzu było mnie słychać. Zabieg trwał kilka minut, w trakcie żałowałam, że tam poszłam ale gdy już było po, stwierdziłam że to przecież jest potrzebne dla mojego zdrowia. Na sali było obecnych 3 specjalistów. Zabieg wykonywał lekarz, obok nadzorowała pani doktor i była jeszcze na sali pielęgniarka. Pani doktor w trakcie zabiegu stała koło mnie i mnie pocieszała i uspokajała, a gdy już było po wszystkim lekarz, ktory wykonywał zabieg pogłaskał mnie po twarzy i stwierdził, że byłam bardzo dzielna. Ogólnie atmosfera w klinice przyjazna, mimo bolesnego zabiegu wspominam pozytywnie te miejsce i ludzi. Zostały mi pobrane jeszcze próbki i czekam na wyniki. 


Jak na razie to na tyle, bo za bardzo się rozpisałam. Weekend zbliża się wielkimi krokami, więc życzę Wam ładnej pogody i miło spędzonego czasu :) 

18 komentarzy:

  1. U mnie pogoda nadal ładna :)
    Uważam, że w dzisiejszych czasach nie ważne jaki zabieg, ale znieczulenie miejscowe powinno być konkretne, a nie żeby człowiek odczuwał ból... Dla mnie to jest nieetyczne.
    Mam nadzieję, że wyniki będą dobre. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki zatem, żeby wszystko było ok:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystko było dobrze Kochana! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Ciebie kochana,aby wyniki były dobre😚
    Daj znać jak je odbierzesz ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękny kolor włosów, to naturalny?
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za pozytywne wyniki :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten cytat na początku ^^ Trzymam kciuki, żeby wyniki wyszły dobre ^^ Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że z twoim zdrowiem wszystko będzie dobrze.
    A pogoda faktycznie przepiękne i nic tylko korzystać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok z Twoim zdrowiem :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci mnóstwo zdrowia, żeby wszystko było w porządku. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby wyniki były jak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :) Trzymaj się :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, żeby wyniki były bardzo dobre !

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za wyniki badań 😊 to musiało być dla Ciebie duże przeżycie

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, bardzo współczuję przykrych doświadczeń. Trzymam kciuki, żeby wyniki były w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo dzielna. Podziwiam. Z całego serca życzę Ci zdrowia. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że wyniki wyjdą dobre. Zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń