czwartek, 19 kwietnia 2018

19/04/2018

Witajcie ☺ Ja dalej przebywam na zwolnieniu, wczoraj byłam u lekarza i przedłużył mi zwolnienie do końca kwietnia. Bardzo lubię pana Doktora, jest miły i zawsze wyslucha co mam do powiedzenia.


Niestety sprawy się pokomplikowały, ponieważ ostatnio miałam serię badań  i do tego zabieg ginekologiczny. Myślałam, że jak na razie będzie spokój, ale nie. Dzisiaj zadzwoniłam do kliniki aby się dowiedzieć czy są już wyniki  badań histopatologicznych. Pani recepcjonistka powiedziała, że  są  i żebym się przygotowała na kolejne badanie- czyli dobrze chyba nie jest. Jutro jadę po wyniki...ciekawe co dalej.


Chciałam Was się spytać czy macie jakieś sposoby na poprawienie poczucia własnej wartości? U mnie różnie z tym bywa...😐

Jaka u Was pogoda? U mnie bardzo cieplutko, dzisiaj spędziłam dzień  na plaży.  Oby taka pogoda była cały czas 😊

19 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby wyniki były pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi strasznie pomógł mój chłopak, który często wali prosto z mostu, ale też potrafi sobie żartować z wad. Także moich. I wbrew pozorom mnie to też nauczyło, żebym się ich nie krępowała, bo każdy jakieś ma.
    Trzymaj się mocno, trzymam kciuki, żeby było dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :* może to zabrzmieć trochę głupio, ale kiedy mam zły dzień nie ma na nic ochoty i najchętniej nie wychodziłabym z łóżka jeśli ładnie się ubiorę i pomaluję od razu czuję się jakoś lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna pogoda u Ciebie na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki aby wszystko było dobrze 😚
    U mnie też piękna pogoda☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie cieplusio! Jesteś śliczna!
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam ;)

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję Ci ze sprawami zdrowotnymi, ale lepiej w porę wykryć nieprawidłowości i zacząć się leczyć. U mnie też jest piękna pogoda, lato już tu jest. :D Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też piękna pogoda dzisiaj była :)
    Oby ze zdrowiem Ci się poprawiło.

    Ja staram się skupiać bardziej na swoich zaletach niż na wadach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też chodziłam po lekarzach, ale na szczęście we wszystkich przypadkach chodziło o załatwienie różnych głópotek (tu coś donieść, tam zrobić badanie bo jakiś lekarz coś sobie wymyślił, a okazało się, że wszystko jest dobrze). W każdym razie mojemu zdrowiu nic nie dolega i życzę, żebyś Ty też jak najszybciej wróciła do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, żeby wyniki były dobre ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. A co do poczucia własnej wartości...myślę że nie ma na to jednej recepty. Sama zresztą jej szukam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka dla Ciebie :* U mnie też taka piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka, w zeszłym roku przechodziłam trudne momenty z mamą, na szczęście wszystko odbyło się dobrze, czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka moja kochana :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia, dużo zdrowia! Łatwo mówić, ale najważniejszym punktem jest wiara w siebie, pokaż sobie co potrafisz i działaj przede wszystkim dla siebie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że jednak te wyniki nie będą złe...
    Może to głupio zabrzmi, ale mów sobie często komplementy - to naprawdę pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze a wyniki nie będą takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie dobrze, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń