wtorek, 23 lutego 2021

23/02/2021

 Cześć :) Jak wam mijają ostatnie dni? Ja się cieszę, że zrobiło się cieplej na dworze i można sobie dłużej pospacerować,  bo wcześniej gdy był mróz to wychodziłam na dwór, a za chwilę już chciałam wracać, bo było mi zimno :P Teraz w tym tygodniu mam trochę roboty, bo muszę rozliczyć pit zagraniczny i złożyć też dokument o dochodach za granicą w Polskim urzędzie. Kto pracował za granicą, a mieszka w Polsce wie o co chodzi :) A poza tym, to codziennie to samo, nauka języków obcych, czytanie książek, seriale, spacery, blog :)

A u was też taka wiosenna pogoda? :)

22 komentarze:

  1. How lovely that the weather is improving where you are! I hope you have a fantastic week!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. U mnie również sporo roboty, aż nie wyrabiam. Chyba muszę troszkę zainwestować w relaks, by jakoś działać porządnie. :) Pozdrawiam i życzę pięknych dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wczoraj była piękna wiosenna pogoda dziś niestety bardzo mgliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yes, the weather here is great nowadays. Enjoy dear!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie odpoczywam. Sesja na studiach przebiegła mi bardzo pomyślnie, więc teraz mogę się w końcu zrelaksować i skupić na czymś innym niż nauka, która nie będę ukrywać wypełniała większość mojego dnia :D
    Co do pogody wczoraj było bardzo pięknie, dzisiaj nieco chłodniej i mgliście. Jeżeli ma się pojawić wiosenna aura to niech się pojawia, ale powoli. Zbyt szybki przeskok z zimy do wiosny negatywnie wpływa na moje samopoczucie, ale to tylko moje subiektywne zdanie. Wiem, że sporo osób chciałoby już powitać cieplutkie dni :D
    Pozwalam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz slicznie. Milego dnia. Ja za granica nie pracowalam

    OdpowiedzUsuń
  7. It was lovely Sunday and Monday and I got out for a walk with my kid. But today we have strong winds and heavy rain :-( So inside today!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za oknem pięknie, czuć wiosnę. Teraz chce się wychodzić na dwór : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj było cudownie! Słoneczko, ciepełko i od razu humor lepszy. Dziś już miałam trochę zjazd nastroju. Może coś z ciśnieniem? Nie wiem, ale mniej więcej od 12:30 myślałam, że usnę ;o Niemniej cieszę się, że wiosna już za rogiem, bo od razu ma się więcej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    U mnie dobrze, praca, dom, spacery z psiakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za oknem pięknie! Czuć wiosnę i aż miło wyjść trochę na zewnątrz. :) Super koszula, lubię taką kratkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu jest piękna, słoneczna pogoda 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh super cute photos
    Beautiful hair
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się bardzo cieszę z tej cieplejszej pogody. Jak były mrozy to nie miałam kompletnie ochoty wychodzić z domu a teraz aż miło pospacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się podoba ta pogoda. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak też pracowałam za granicą znam ten ból :D a pogoda rzeczywiście mega że jest taka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutaj nie ma śnieżnych zim. Ponieważ tutaj jest tropikalny kraj. Mimo to czasami pada późnym popołudniem. Teraz dzień jest bardzo dobry, słońce pięknie świeci.
    Miłego tygodnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również wiosenna pogoda, ale już powoli zapowiadają ochłodzenia :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś po wiośnie u mnie ani śladu. Poranek przywitał nas przymrozkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście słońca z każdym dniem coraz więcej i dni dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna tuż tuż :) Mamy marzec więc już z górki :D

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń