wtorek, 9 lutego 2021

Pdsumowanie ostatnich dni, książki, zakupy i film, w którym zagrałam

 Cześć:) Dzisiaj krótkie podsumowanie ostatnich dni. Gdy już robię podsumowania, to są to podsumowania miesiąca, ale tym razem jest inaczej i wstawiam tu wam zdjęcia i krótki opis co się u mnie ostatnio działo. 

Obecnie dużo spaceruje, ale wczoraj zrobiło sie tak zimno, że nie wiem czy chcę chodzić na dłuższe spacery, chyba przeczekam do wiosny haha 😀 A tak poza tym, to postanowiłam, że więcej czasu poświęce na czytanie książek, jedna z nich to typowo zimowa opowieść ,,Pocałunki w Nowym Yorku".

Do książki ,,Dom mgieł" mam sentyment. Książka wyszła w 2013 i na jej podstawie powstał film niemiecki ,,,Das nebelhaus". Film nagrywali w 2017, a ja miałam tam początkowo zagrać statystkę. W ostatniej chwili się okazało, że jednak zagram dziewczynę w wypożyczalni rowerów, a rowery wypożyczałam grupie osób w tym seryjnemu mordercy, którzy przyjechali na wakacje do małego miasteczka. Była jeszcze jedna scena z moim ujęciem, gdzie wypożyczam rower dziennikarce prowadzącej śledctwo dotyczące morderstwa. Cieszę się, że wystąpiłam w 2 krótkich epizodach, miały być 3 ale jednego nie wstawili do filmu. Na planie było super, mimo, że było to prawie 4 lata temu to wspomnienia są. Książkę, na podstawie filmu zaczęłam czytać dopiero teraz, ale przetłumaczoną na polską wersje. Prawie już kończę czytanie jej i powiem wam, że jest super, polecam :)

Film ściągnęłam z zagranicznej strony internetowej, bo w Polsce jest niedostępny :(

I to tyle, trochę się rozpisałam, zapraszam teraz do obejrzenia kilku zdjęć z ostatnich dni 💛


różowe włosy/ koty

 

Pocałunki w Nowym Jorku/ Dom mgieł

 

Zakupy


33 komentarze:

  1. Very interesting summary! Love your cats :)
    Have a great day.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zagranie nawet tak małego epizodu w filmie musiało być ciekawym doświadczeniem. A sam "Dom mgieł" "chodzi" za mną od kilku dni i w końcu chyba go sobie kupię i przeczytam.
    P. S. Dziękuje za odwiedziny u mnie i z przyjemnością zajrzałam z rewizytą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy;) śliczne kotki na zdjęciu<3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dom mgieł" bardzo mnie zaciekawił! A różowe włosy przepiękne, sama ostatnio myślę o tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tych książek, ale też teraz staram się więcej czytać, więc każde polecenie zapamiętuję na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki :D Fajnie, że miałaś okazję zagrać epizodyczną rolę w filmie :D
    Chętnie przeczytam książkę pt. " Pocałunki w Nowym Jorku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oww so cute! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wystąpienia w filmie. Jakaż to musiała być wspaniała przygoda, taka do zapamiętania na lata, na zawsze. :) Pięknie wyglądasz. Ja również staram się więcej czytać, bo to jednak bardzo mnie uspokaja. Nie ma to jak na chwilę przenieść się w inny świat, czasami pozwala mi to zapomnieć o problemach, czasami nauczę się czegoś ważnego, kocham czytać. :) Pozdrawiam i życzę cudownych dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zagrania w filmie, wspaniałe wspomnienie. Włosy super, aż szkoda, że mam ciemne włosy, na których nic nie będzie widać :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym różu🖤

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy, zgadzam się z komentarzem powyżej, pasuje Ci róż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję występu w filmie, na pewno było to dla Ciebie super doświadczenie! :)
    Super ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. I think it was very interesting to play in the film! The cats are cute!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdro zagrania małych epizodów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś myślałam o różowych włosach, ale się jednak nie zdecydowałam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobyt na planie zdjęciowym i zagranie w filmie to musiało być ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing cats <3 and lovely photos :-D Great you got to appear in a few :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny jest taki epizod w filmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh so cute scarves I love it all your photos darling
    Good post! Great blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Kocham spacery ale też chętnie przeczekam do wiosny. Ja się na mrozy nie nadaję, ledwo wystawię nos za próg i już mi zimno! :) No chyba że się ruszam np. chodzę po górach. W tedy jest inaczej :D
    Takie zagranie w filmie to musi być coś :) Moja mama była statystką w jakimś filmie wojennym. To super wspomnienia chodź ja bym się chyba nie odważyła, mam straszą tremę przed kamerą :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję występu w filmie :-) Słodkie kociaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja 3 lata pracowałam w branży filmowej więc znam to od drugiej strony :) niemniej jednak fajnie że Ci się coś takiego udało przeżyć na planie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. W niedzielę wybrałam się z chłopakiem na spacer w mrozie. Wybraliśmy się w drogę, z której ciężko zawrócić i tak przez 1,5h sobie chodziliśmy. Bardzo zmarzliśmy, ale było całkiem ok :)
    Udział w filmie, nawet tylko w kilku scenach to na pewno mega przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roli w filmie:) Fajne zakupy i kociaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę występu w filmie! ;) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest jednak wyroznienie, grajac w takim filmie :) ja tez mialam okazje statystowac w filmach i nawet mialam swoje 'ujecia' i to wlasnie nie jedno... swietne kitku <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roli w filmie. Epizod, nie epizod, ale wspomnienia zostają na zawsze. Książki nie czytałam, choć czytam bardzo dużo, bo to jedna z moich pasji.
    Zakupy widać udane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że zagrałaś w filmie, fajne wspomnienia ! :) Też zatęskniłam za różowymi włosami, jak zobaczyłam je u Ciebie, a może też by się skusić.. ;)

    OdpowiedzUsuń





  29. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń