wtorek, 2 lutego 2021

Jak spędzić walentynki? Dla singli

 Cześć :) Już niedługo walentynki, więc postanowiłam napisać coś w tym temacie. Dzisiaj trochę o tym,  co robić w walentynki samemu, oczywiście te propozycję będą też dobre dla zakochanych :)

   💓💘💖💗

Kup sobie bukiet kwiatów i udekoruj nimi pokój. Ten jeden gest już sprawi, że poczujesz się lepiej i poprawisz sobie nastrój :) Nie ma to jak ładnie przyzdobione kwiatami otoczenie.

 

Ugotuj coś, przygotuj przekąski. A może zrobisz pizze domowej roboty? Pełno przepisów znajdziesz w intenrecie, ale możesz też sama coś wymyślić :)

 

 

Filmy i seriale to jest to! Zrób maraton fimowy, przyszykuj jakiś komedie romantyczne, a jeśli nie lubisz walentynek i wszystkiego, co dotyczy miłości możesz obejrzeć na przykład film akcji. Drugą opcją jest włączenie ulubionego serialu, a  do tego dobre jedzenie i cos do picia.

 

 Możesz też poczytać książkę, na którą wcześniej nie miałaś czasu, a wyboru jest mnóstwo, co kto lubi.


 

Domowe SPA to kolejna propozycja na super walentynki. Zadbaj o włosy, nałóż maseczkę na twarz, pomaluj paznokcie. Dzień dla urody ci się przyda :)

 

Muzyka i tańce. Włącz ulubioną muzykę i tańcz. Może być też koncert ulubionego artysty z Youtuba lub nauka jakiejś choreografi tanecznej ? :P


 

Spędź czas z przyjaciółką lub z kimś z rodziny. Walentynki to nie tylko święto zakochanych ale też dbanie o ważne dla nas relacje :)

 

A Wy co myślicie o walentynkach? Lubicie czy raczej to nie wasze klimaty?
 


33 komentarze:

  1. Poczytanie książki to na pewno fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły podrzuciłaś :) Upieczenie domowej pizzy to też dobry pomysł na spędzenie wolnego czasu :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś jak byłam sama bardzo lubiłam spędzać walentynki z przyjaciółką. to zawsze poprawia humor ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy bylam sama, jakos w sumie walentynki nie byly dla mnie przeszkoda wlasnie, zeby spotkac sie z przyjaciolka i opic nasza wolnosc :D tez towarzyszyly nam filmy itp :D wlaczalysmy najgorsze placzydla jakie byly dostepne na zalukaj... jednak teraz mam swoja druga polowke, z ktora spedzam duzo czasu a walentynki to kolejna okazja, zeby spedzic wieczor razem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w walentynki na pewno poczytam książkę lub zrobię sobie domowe spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg loved your hair! So pretty! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. That is a good list. I don't know what I will be doing....he doesn't really like it! And OMG I love your hair :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły :) Ja lubię walentynki, na pewno jakoś miło je spędzimy z partnerem. Piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje. Jeszcze nie wiem co będę robić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Walentynki zbytnio mi nie przeszkadzają xD
    Ten dzień spędzę zapewne z moim psiakiem i będę oglądała jakieś filmy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aż tak nie skupiam się na walentynkach. Kilka dni wcześniej mamy rocznicę i ta data jest dla nas najważniejsza. Same walentynki są tylko dopełnieniem spędzonego miło czasu - przeważnie jest to dzień powrotu z jakiejś podróży lub (gdy jesteśmy na miejscu) romantyczny spacer albo wspólne oglądanie filmów.
    A co dla singli? Polecam maraton filmowy (niekoniecznie romantyczny) i odcięcie się od świata medialnego, by nie dołować się tym, że spędza się walentynki we własnym towarzystwie, a nie z sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  12. So many wonderful suggestions! Valentine's Day can be a lot of fun, whether you are single or attached. It's all about what you make of the day!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie obchodzę walentynek mimo, że mam swoją walentynkę. Dzień jak co dzień:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły, ale uwagę kradnie Twój odważny kolor włosów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Walentynki to raczej nie moje klimaty. Nigdy nie przywiązywałam do nich uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rusza mnie ten dzień, więc spędzę go jak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w Walentynki pracuję :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ten czas leci za chwile walentynki faktycznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tylko chciałabym powiedzieć, że pięknie Ci w takich włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Walentynki są dla mnie obojętne. Nie przeszkadzają mi. :D
    Fajne propozycje, zwłaszcza domowe SPA, czy film lub serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły. Ja juz plany mam - spotkanie z przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie jest Ci w tym różu :)
    Walentynki już od dobrych paru lat spędzam u boku mojego ukochanego. W tym roku będzie się to pokrywało z jego imprezą urodzinową i tak też zamierzamy spędzić wspólnie obydwa te święta ;)
    Świetne propozycje, nie tylko na Walentynki, ale ogólnie na spędzenie miło zimowego czasu :) Dobre jedzenie zawsze poprawia mi humor :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tegoroczne walentynki spędzę w pracy :D

    Ogólnie to święto jest mi obojętne :)

    Super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie już niedługo kolejny foodbook na blogu, także zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się podoba ten róż na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w sumie walentynek nie obchodzę, ani wcześniej ani gdy mam męża.. Dzień jak co dzień ;) W tym roku akurat wypada w niedzielę, więc pewnie obejrzymy jakiś film, bo pogoda się zapowiada nie za ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś Walentynki dla mnie zwykły dzień, akurat będzie niedziela, więc będzie fajny dzień, akurat na niedziele jako niedziele mam plany :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie obchodzę bo nigdy nie dano mi szansy.
    Przeznaczę ten dzień na naukę, bo właśnie rozszerzam działalność, i jeszcze wiele muszę się nauczyć :) Poświęcę ten dzień, aby dalszy rok i następne były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja do walentynek podchodzę z dystansem. Z ukochanym codziennie okazujemy sobie miłość i nie potrzebujemy do tego walentynek. Niewątpliwie jest to jednak fajny pretekst do dodatkowego świętowania. Ale też bez przesady. Drobnostki są najlepsze :) Czas spędzony razem liczy się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli pogoda dopisze, można pójść na sanki, albo długi śnieżny spacer :)) A potem ciepła herbatka, mięciutki kocyk, dobra książka i świeca zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń





  31. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń