poniedziałek, 15 października 2018

Fall list/ jesienna lista

Jesienna lista

Idź na jesienny spacer
Pozbieraj kasztany i liście
Zrób dekoracje jesiennie w pokoju
Obejrzyj film na Halloween
Zrób zdjęcia
Czytaj książki
Zrób mus jabłkowy


maluj jesiennie pejzaże
napisz wiersz o jesieni
zrób ciasto z dyni
maraton ulubionych filmów
zrób bukiet z liści
odwiedź bibliotekę
wypij herbatę o smaku jabłek i cynamonu
zacznij hodować roślinkę
porządki w garderobie
zapal świeczki zapachowe
spisz listę wdzięczności
zagraj w gry planszowe
poświęc czas na pisanie bloga
uzupełnij dietę w witaminę d


A Wy jak spędzacie jesień? Jakie macie propozycje na listę jesienną? Piszcie w komentarzach, pozdrawiam Was! :)

34 komentarze:

  1. Herbata z cynamonem. Ja już taką piję. A bibliotekę mam we własnym domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie mieć bibliotekę lub chociaż małą biblioteczkę u siebie w domu :)

      Usuń
  2. Jest w czym wybierać :) moją listę już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbata z imbirem, cynamonem i plasterkiem pomarańczy...to mój must have na jesienny wieczór...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesienią uwielbiam długie spacery :) I czytanie książek z kubkiem gorącej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie seriale, dobra książka, spotkania ze znajomymi. A witamina D oczywiście uzupełniana!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata z cytryną, pomarańczą, goździkami i miodem... za to kocham jesień :)
    Dodatkowo jakiś film dramat albo horror, to sa moje niezbędniki.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę się przerzucić na oglądanie filmów, bo mam trochę zaległości :)

      Usuń
  7. Zamiast jabłka i cynamonu, mam karmelową, książka w jesień jest obowiązkowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobienie dekoracji, robienie zdjęć, czytanie książek to zdecydowanie znajduje się na mojej liście zrobienia podczas jesieni :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię robić bukiety z liści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość punktów mam też na swojej liście :) Herbaty o smaku jabłek i cynamonu nigdy nie próbowałam, ale musi być świetna, tym bardziej że ja lubię to połączenie. Dla mnie must havem na jesień jest też herbata z imbirem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka z imbirem bardzo fajnie rozgrzewa w mroźne dni :)

      Usuń
  11. Bardzo mi sie podoba Twoje zdjęcie główne. Naturalna i piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojej jesiennej listy mogę odhaczyć punkt o pozbieraniu kasztanów i liści (żołędzi też mam kilka). ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. inspirujące!
    ja niestety głównie na wycieraniu dzieciom obsmarkanych nosów:)
    dołączam do grona obserwatorów
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój plan na jesień: PRZEŻYĆ! :) nienawidzę jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To współczuję, ale pociesz się tym że jesień nie będzie trwać wiecznie :)

      Usuń
  15. Barzdo fajna ta lista- pozwala przetrwac te naprawde chłodne i ciemne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesien to swietny czas na wiele czynnosci :)

    OdpowiedzUsuń