środa, 10 października 2018

10/10/2018

Cześć, jest dopiero przed 9 rano, ale już piszę do Was ponieważ później idę do szkoły. Mam trochę zaległości, które muszę nadgonić, ale muszę się usprawiedliwić moimi nastrojami, czasem depresja czy chandra, trudno mi to ująć, czasem po prostu brak sił. Ale muszę w końcu zmotywować się do działania. Szukam jakiejś dobrej pracy, ale trudno jest, nie chcę zarabiać najniższej krajowej, bo w smie kto by chciał. W szkolę chcę już zdać zaległe rzeczy i mieć spokój. 
Ogólnie jeśli chodzi o pogodę, to podoba mi się ten ponury jesienny nastrój i spacery, tylko, że trzeba się już ubierać cieplej, a ja jestem zmarźluchem brrr....:)
Czyli tak  plan a) znależć dobrze płatną pracę plan b) zdać zaległości w szkole
Jak to się mówi plan a i plan b muszą być w 100% zrealizowane haha :)



Dziękuję też wszystkim za wsparcie w komentarzach, dzięki Wam cyztając te miłe komentarze mogę poczuć się lepiej :)

12 komentarzy:

  1. Powodzenia kochana🔴❤ ładne zdjęcia🌺

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za zdanie zaległości :) Masz tak śliczne włosy dziś, że dzień jakoś się ułoży :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda dobija niemalże że wszystkich, chodź dziś było jak dla mnie przyjemnie:) Powodzenia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w szukaniu pracy! Nie łam się na starcie, jest jej mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z pracą! By się wszystko udało

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :) Trzymam kciuki i przesyłam moc pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko będzie dobrze ; humry powrócą i pracę znajdziesz;)

    OdpowiedzUsuń