sobota, 13 października 2018

13/10/2018

Witajcie! U mnie dzisiaj taki słoneczny dzień, że aż szkoda siedzieć w domu :) Ja dzisiaj z samego rana musiałam iść do lekarza, na szczęście kolejki nie było, jak to czasem bywa, więc chwilę poczekałam, dostałam receptę i wróciłam do domu. W domu miałam krwotok z nosa, co od tygodnia codziennie mi się zdarza, jak myślicie, od czego to może być? Biorę witaminy, więc to jakaś inna przyczyna, ale nie z tą sprawa byłam dzisiaj u lekarza, więc nawet go o to nie pytałam, uważam zresztą, że to nic takiego, a lekarz mógłby zlecić mi badania czego nie chcę. Badania to coś, do czego podchodzę niechętnie, jak zresztą większość osób :)
Odpoczęłam trochę w domu po wizycie u lekarza, a później poszłam sama do parku się przejść, pochodziłam trochę, nazbierałam kasztanów i liści, można z tego zrobić super zdjęcia i dekorację :D 


 Bardzo ciepło było na dworze, pospacerowałam, porobiłam zdjęcia i poszłam do domu. Posprzątałam też mieszkania, a teraz siedzę i piszę do Was na blogu.
W czwartek byłam na zajęciach w szkole, śmiesznie było, my w szkole ze znajomymi, zawsze mamy wesoło, można pogadać i się pośmiać, więc chętnie tam chodzę :) 
Dostałam kilka ofert pracy, ale...muszę to przemyśleć. Nie wiem dlaczego prawie w każdej firmie płacą najniższą krajową, ale jak nie będę miała innych ofert to będę musiała pracować za niską stawkę, gdzieś pracować trzeba. 


Życzę Wam miłego, pogodnego dnia, papatki! :)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cudowne jesienne liście. Ogólnie jesień to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię jesień, ale gdy nie ma jeszcze takich mrozów i można normalnie wyjść na spacer :D

      Usuń
  2. Jesień lubię, ale gdy jest słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :3
    co do krwotoków to hm, znawcą nie jestem ale mój brat czasem je też miewa - głównie to kwestia przemęczenia, niewyspania, zbyt długiego czasu na słońcu i organizm potem tak mu reaguje. oby nie było się czym martwić i witaminki pomogły ;)
    obserwuję :3
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to rzeczywiście przemęczenie, poczekam i zobaczę co z tego będzie :) Pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Jeżeli te krwotoki są częste to polecam udać się do laryngologa , ale to po wizycie u rodzinnego.
    Pozdrawiam 🍁🍂🍃🍁🍂🍃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, że laryngolog może pomóc, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Liście są prześliczne jesienią, chodź są czasem uciążliwe haha:) Uważam że skoro krwotok się powiela, przydało by się jednak wspomnieć lekarzowi, albo chociaż kupić coś w aptece:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczna jesień ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej iść z tym krwotokiem do lekarza i zacisnąć zęby ;/ Na razie tak jest, że wszyscy pracują za najniższą krajową, dopiero gdy się zaczyna. Mnie też to niestety czeka..

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w Szwecji też była wczoraj piękna pogoda! :) Super że wybrałaś się na spacerek i wypoczęłaś. Niektórzy tak mają z krwotokami z nosa, czasem spowodowane stresem a czasem po prostu niektóre osoby mają bardzo słabe naczynka i pod zmianą ciśnienia (np. tego pogodowego) naczynka puszczają no i jest krew z nosa. Pracą się nie przejmuj, zacznij za niższą krajową a po pół roku bądź roku poszukaj nowej pracy, wtedy mając już doświadczenie będzie ci łatwiej i oferty będą lepsze :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Rzeczywiście u mnie chyba stres robi swoje. A jeśli chodzi o pracę długo by pisać, więc opisze wszystko w kolejnym wpisie, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ja ogólnie nie przepadam za jesienią ale gdy są tak słoneczne dni jak ostatnio coraz bardziej się do niej przekonuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię jak deszcz pada i mogę sobie siedziec w domu przy herbatce i książce :)

      Usuń
  10. W tym tygoniu pogoda jest cudowna, żeby tak było cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień mamy przepiękną.
    Życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne zdjęcia i piękna jesień w tym roku

    OdpowiedzUsuń