czwartek, 18 października 2018

18/10/2018

Cześć! Ostatnio dopadła mnie bezsenność i to na poważnie, kręcę się w nocy, nie mogę spać, czasem jak wezmę tabletkę na sen to dopiero usnę. Nie chcę na codzień brać leków, ale inaczej nie ma opcji, aby usnąć. Dopadają mnie do tego negatywne myśli i bezsenność się nasila. Próbowałam różnych sposóbów na bezsenność, ale nic opróćz leków nie pomaga, nie wiem czym to jest spowodowane.
Cieszę się, że krew z nosa chociaż mi już nie leci, jak to ostatnio ciągle miało miejsce.
Wczoraj byłam w szkole, w końcu się tam zjawiłam po jakimś czasie, fajnie tak pójść do szkoły, pogadać sobie ze znajomymi pośmiać się. Szkołę mam 2 dni w tygodniu, a i tak czasem tam nie bywam, więc cieszę się, że wczoraj poszłam, muszę się ogarnąć z nauką, bo to już ostatni rok i czekają mnie trudne egzaminy, a komisja przyjeżdża z innego miasta, więc nie będzie tak, że nauczyciele, którzy nas nauczają, darują nam, trzeba brać się do nauki haha :P 

Dzisiaj mam kilka rzeczy do zrobienia, więc za chwilę wyłączam internet i biorę się do roboty. Muszę zadzwonić w sprawie pracy, gdzie już w sumie mam propozycję zatrudnienia, a opróćz tego chcę się trochę pouczyć, ostatnio nie poświęcam zbyt dużo czasu na naukę.  Trzeba się zmotywować i zacząć działać, nawet znalazłam fajny cytat z internecie:
,,Dziś nie mamy czasu,
 jutro nie będziemy mieć siły,
pojutrze nas nie będzie...
Nie odkładajcie niczego.
Żyjcie tu i teraz."



45 komentarzy:

  1. Wszystko na tle nerwowym, bezsenność, krew z nosa. Postaraj się przed pójściem do łóżka wypić duży kubek melisy, mnie pomagało. Życzę powodzenia! <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny profil - to ostatnie zdjęcie fajnie pokazuje:D Z bezsennością nie poradzę - sama nie miałam nigdy jej długotrwale...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałaś medytacji albo muzyki reiki? Mi się rzadko zdarza, że nie umiem zasnąć, ale jeśli mam jakieś problemy to kładę się gotowa do spania, gaszę światła, podłączam słuchawki do telefonu, wchodzę na youtube i odtwarzam muzykę reiki. Jest też dużo niesamowitych medytacyjnych opowieści do spania, zasypiam po 3 minutach haha, ale są one po angielsku. Jeśli umiesz angielski to polecam kanał "The honest guys". Powodzenia :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja mam właśnie odwrotnie ostatnio z tym spaniem, jak zawsze siedziałam długo po nocach, tak teraz zasypiam jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasypiam już jak dziecko o 22 więc Ci nie pomogę :D Polecam herbatę, wyciszającą najlepiej usypiającą książkę i lulu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety też często mam problemy z zasypianiem.. Mogę się tak kręcić całą noc, a to jest takie irytujące :(

    Zapraszam :) https://ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, a ja zasypiam dosłownie w 2 minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to ze snem nie mam problemu, gorzej ze wstawaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bezsenność to niestety standard :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z nauką ^^ Świetny cytat i super zdjęcia ;)
    Na sen dobre jest picie ciepłego mleczka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam trudny czas. Szkoła daje w kość. Świetny cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez tak miałam jakies dwa tygodnie temu, że nie mogłam spać w nocy, nic mi nie pomagało. Dopiero pomogły mi krople nasenne i herbatki uspokajające - zwykła melisa tu nie pomoże. Ja piłam herbatkę : arcydzięgiel, maczek kalifornijski, liść Damiana, passiflora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za porady, ja kiedyś też brałam krople nasenne, dobrze, że mi przypomniałaś :)

      Usuń
  13. W ostatnim czasie mam podobnie jak ty, nie wiem dlaczego tez nie mogę spac 😞

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w nauce :) Na pewno dasz radę :) Dodaję Twój blog do obserwowanych, zapraszam również na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bezsenność jest strasznie męcząca, spróbuj może trochę jogi, wycisza przed snem

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również źle sypiam i jestem potwornie przemęczona. Mam wrażenie, że ma to jakiś związek z pogodą, z tym, jak się zmienia:/ Niestety nie znalazłam żadnego rozwiązania.
    Jeśli jednak problem będzie się powtarzał, polecam zbadać tarczycę, zrobić kontrolne badania krwi. Przy nadczynności cierpi się na bezsenność właśnie, przy niedoczynności śpi się bez przerwy. Jedno i drugie, postępujące, nie pozwala normalnie funkcjonować. Doświadczyłam akurat niedoczynności, a zrobiłam badania zupełnie przypadkowo.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Tov :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam badaną tarczycę i wszystko ok, bezsenność pojawa się u mnie już od lat, czasem przychodzi, potem mija i tak w kółko. Dziękuję za rady:)

      Usuń
  17. Masz problem ze spaniem, a ja z nie spaniem. Mogłabym spać wszędzie i o każdej godzinie.
    Zdjęcia świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspołczuję ja równiez szybko zasinam i nie mam problemów z tym :O Biedna :(

    ) Blog <3
    Jeśli się spodoba zostań ze mną <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także mam czasami problem z zasypianiem, szczególnie teraz gdy jest przesilenie jesienne, zmienne pogody a do tego dochodzi zmęczenie.
    Dużo zdrówka w takim razie życzę i powodzenia w nauce :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w nauce :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam problemów z zasypianiem, więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądry cytat, nie każdy a może większość o tym nie myśli, powodzenia z zasypianiem i nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobno pozbycie się sprzętów elektronicznych, takich jak telefon czy laptop, z sypialni, może pomóc w walce z bezsennością.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zasypiam bardzo szybko,ale myślę,że to spowodowane jest stresem itp... życzę powodzenia i dużo zdrowia 👌👍👌

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem trzeba pozwolić sobie odpocząć - czego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń