wtorek, 19 stycznia 2021

Makijaż w odcieniach srebra.

 Cześć, mimo, że nie robie prawie wcale makijaży to postanowiłam, że dzisiaj jakiś makijaż zrobie.

I ok , ale nie wiem jak się do zdjęć ustawiać, żeby ten makijaż był widoczny, bo na tym zdjęciu ogólnie jakoś słabo widać 😀 

Nałożyłam na twarz podkład so clear miss sporty przeciwtrądzikowi. Ja ten podkład lubię, fajnie wtapia się w cerę, zauważyłam, że gdy go używam niedoskonałości szybciej znikają, zakrywa też zaczerwienienia i uważam, że bardziej pasuje na takie bb, bo nie daje efektu maski.

Oprócz tego użyłam bazy pod cienie, którą ostatnio sobie kupiłam i jest to baza AA wings all day long, do tego cienie z make up revolution i srebrna kredka Golden Rose. Na koniec tusz do rzęs w żółtym opakowaniu Lovely.

A wy jakie makijaże lubicie i w jakich odcieniach? Bardziej stonowane czy jaskrawe? 😺


21 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj wybieram stonowane odcienie. Często nawet ograniczam się do błyszczącego cienia na całej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie ten blysk :D chociaz stosuje makijaz oka w stylu kociego, to zaaawsze w kącikach nakladam rozswietlacz. tak samo lekko rozjasniam linie pod brwiami ;d dobrze Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Really liked the post cute! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na co dzień lubię naturalne odcienie, ale też lubię poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your makeup looks very pretty :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz 🤗.
    Ja też raczej się nie maluję, zwłaszcza teraz pod maseczkę.
    Ale jak już, to wystarcza mi czarna kredka do oczu i tusz. Cienie jedynie jak jakieś większe wyjście, i tu lubię rączej ciemne kolory brązy, grafity, szarości, czerń.
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Your makeup looks so beautiful! My makeup is usually a good old fashioned smokey eye. It never fails!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko się maluję, na co dzień tylko tusz do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. It depends of the occasion.
    I like your make up dear!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Srebrny kolor to wbrew pozorom bardzo odważny kolor w makijażu. Tobie w nim świetnie, w moim ostatnim poście też mam srebrny makijaż ;)Całkiem przypadkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makijaże w odcieniach srebra, choć zdecydowanie częsciej maluje się w kolorach złota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że wyglądasz ładnie :) Ja najczęściej stawiam na nudne brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich powiekach dominują róże i szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dominują wszelkie ciepłe odcienie beżu, brązu czy złota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat zawsze wybierałam odcienie brązu, rzadziej szarości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam się szczerze, że od marca zeszłego roku makijaż zrobiłam tylko kilka razy 😅 pandemia zupełnie zmieniła moje rytuały:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Ja zazwyczaj się nie maluję, ale na specjalne okazje lubię zaszaleć i wybieram mieniące się, błyszczące, brokatowe cienie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zazwyczaj na oku królują bronzy, jakoś najlepiej się w nich czuje :)

    OdpowiedzUsuń