środa, 13 stycznia 2021

Jak spędzać czas na kwarantannie.

 Cześć, dzisiaj zamieszczam wpis, jak spędzać czas na kwarantannie lub na wolnym. Ze względu na obecną sytuację nie każdy chodzi do pracy/ szkoły, więc się zanudzić. Ja miałam już w piątek robić test na koronawirusa i w sobotę wracać za granicę, ale jednak moja firma to odwołała i dalej mam wolne.

 
💚Oglądanie seriali💚Oglądanie filmów💚Oglądanie reality show💚Granie w gry na komputerze💚Granie w gry na appkach💚Granie na konsoli💚Czytanie książek💚Nauka języków obcych💚Słuchanie muzyki💚Pisanie wierszy💚Pisanie pamiętnika💚Sprzątanie pokoju💚Sprzątanie w szafie💚Nauka makijażu💚Robienie zdjęć💚Robienie nowych fryzur💚Pisanie bloga💚Nagrywanie vlogów💚Medytacja💚Pisanie Bullet Journal💚Ćwiczenia💚Kolorowanie💚Czytanie blogów💚Zrobienie tablice marzeń💚Zrobienie planu działania na najbliższy czas💚Rozmowa z kimś przez telefon💚Gotowanie💚Nauka nowej choreografii tańca💚Warsztaty online💚Dekorowanie pokoju💚Porządki na komputerze💚Zadbanie o włosy💚Delektowanie się smakiem kawy💚Zrobienie zdrowego koktailu💚Uporządkowanie emaila💚Czytanie naukowych artykułów💚Znalezienie hobby💚Śpiewanie💚Zaplanowanie diety 💚

To tyle, a wy jakie macie sposoby na spędzanie wolnego czasu? Piszcie w komentarzach 😺

37 komentarzy:

  1. Ja jak byłam na kwarantannie to ani trochę się nie nudziłam :D Caly czas miałam coś do roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Agata - będąc na kwarantannie nie poznałam nudy :D Najwięcej czasu zajmował mi chyba blog - świetna odskocznia i pożeracz czasu :D
    Jednak jeżeli ktoś nie ma pomysłu na spędzenie tych wolnych dni to na pewno go zainspirujesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to świetny pomysł na spędzanie czasu, polecam każdemu:)

      Usuń
  3. Ja na pewno bym czytała :) Od dawna nie wiem już co oznacza wolny czas niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy niestety może zaznać troszkę wolnego czasu :(

      Usuń
  4. Moje ulubiony formy spędzania wolnego czasu to granie, czytanie, oglądanie filmów i blogowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły :) Ja na całe szczęście nie miałam i nie mam kwarantanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły jak najbardziej na tak :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły :) Przygotowanie wpisów i zdjęć na bloga pochłania u mnie sporo czasu :) ale znajduje też czas na medytację, bo lubię się wyciszyć lub robienie zdrowych smoothie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż 😍
    Pomysły również bardzo fajne i inspirujące ☺
    Ja akurat chodzę do pracy ,a co za tym idzie nie narzekam na nudę 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W momencie kiedy mamy pracę przeważnie nie mamy czasu na nic innego, więc w czasie kwarantanny przynajmniej można nadrobić niektóre zaległości, które jesteśmy w stanie wykonać bez wychodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już chyba wsyztsko zrobiłam co mogłam :D masakra !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłów sporo- u mnie to seriale, książki, układanie puzzli, yoga, medytacja, gra na instrumencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim kraju występują również ograniczenia społeczne.
    Pocieszam się przezwyciężając nudę, odwiedzając wiele blogów, aby uzyskać wgląd.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zabieram się właśnie za generalne sprzątanie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie zawsze jakoś tak zorganizuje czas, że nie mam czasu się nudzić. Kwarantanna to nawet nie wiem kiedy mi przeleciała. Skończyliśmy z mężem remont pokoju, dużo szyłam, pisałam, trochę czytałam ale nawet na to miałam mało czasu, porządki w całym mieszkaniu się ogarnęło, do tego prowadzenie dwóch blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytać, robić porządki, nadrabiać zaległości serialowe. Opcji jest mnóstwo i zawsze się coś znajdzie fajnego do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam zbytnio czasu się nudzić, zawsze znalazło się coś do roboty w domu, ale kiedy był takie bardziej leniwy dzień to zazwyczaj grałam w Simsy albo uprawiałam sport - przełączałam kanały w TV, haha :)

    Pozdrawiam serdecznie i dodaję blog do obserwowanych, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na razie nie ma lockdown, ale sytuacja jest też nieciekawa. Mam też dobrze, że pracuję w domu, pilnując dwójki dzieci, zawsze znajdę sobie zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your sharing...wishing healty and hapiness...

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytanie, sprzątanie, zajęć jest mnóstwo, w zależności co, kto lubi. Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem sama, więc wszystko muszę sama robić w domu, a ponadto są spacery z pieskiem. Na bloga liczę, że mi pomoże wyjść z "dołka". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja siedziałam trzy miesiące na zwolnieniu lekarskim to się nie nudziłam. zajełam się socjal mediami, blogiem , gotowaniem, układaniem puzzli i generalnymi porządkami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez obecną sytuację większość czasu spędzam w domu, ale na nudę nie narzekam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja robię wszytsko co można, żeby nie oszaleć 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. O jak dużo fajnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze na kwarantannie nie byłam :-P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice look!
    I follow you
    xoxo
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W wolnym czasie czytam książki, gram w gry komputerowe, słucham muzyki, oglądam telewizję, bawię się z psem, sprzątam, czytam blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przed kilkoma dniami skończyłam dwutygodniową kwarantannę, więc znam ten ból. Niby można robić dużo rzeczy, ale z drugiej strony wszystko szybko irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wszystko zestawione. Natchnęłaś mnie do postrzątania w szafie haha Ja w ferie nie robiłam niczego wyróżniającego się, ale oczywiście filmy często wpadały :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście na kwarantannie nie byłam i nie zamierzam być :D

    Ale sposoby na produktywne spędzenie czasu fajne :)

    OdpowiedzUsuń





  31. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń