niedziela, 24 stycznia 2021

24/01/2021Jak osiągać cele i spełniać marzenia

Cześć :) Jak mija Wam styczeń? Czy realizujecie noworoczne postanowienia? Ja tak i postanowiłam, że nawet gdy brak sił to trzeba się zmusić i dać radę, bo później będzie już coraz łatwiej. Zauważyłam, że gdy małymi krokami codziennie realizuję cele, to efekty po niecałym miesiącu są duże, więc nie warto się poddawać i dzień za dniem robić małe lub dużo kroki, a efekty przyjdą nawet gdy na początku wydaje się to niemożliwe.
 
Ja na początku rozpisałam sobie cele, które chcę osiągnąć w tym roku i zastanowiłam się co muszę zrobić i ile czasu na to poświęcić, by cele zrealizować. Nie ma nic za darmo, sukces można osiągnąć tylko ciężką pracą.
I nie zniechęcajcie się tym, że nie macie talentu i nic wam nie wyjdzie. Ja też tak myślałam i też było źle, ale dałam radę i dalej idę do przodu by było coraz lepiej. 

 

Najważniejsze to zastanowić się co chcemy osiągnąć, rozpisać plan działania, poszukać różnych informacji o naszych zainteresowaniach na internecie, w książkach, a nawet zapisać się do jakiejść grupy na facebooku i tam rozmawiać z ludźmi, którzy już mają jakieś doświadczenie.

Ja na początku myślałam, że nie nadaję się do śpiewania i nauki języków obcych, ale zaczęłam czytać porady na ten temat, rozmawiałam z ludźmi w internecie, próbowałam sama ćwiczyć i uczyć się w domu. Na początku była niechęć, bo efektów nie było wcale, ale w końcu zaczęło iść do przodu i teraz daje mi to radość. Na początku jest ciężko, później jest już coraz lepiej :)


 
 Uwierzcie w siebie! Jeśli nie macie postanowień na nowy rok, to teraz jest czas aby o tym pomyśleć. Wystarczy nawet jeden jedyny cel, na którym trzeba się skoncentrować i zacząć działać.

 

27 komentarzy:

  1. You are so pretty! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda nie napisałam postanowień ani celów na ten rok , ale trochę mnie zachęciłaś. W tym roku jakoś kiepsko u mnie z tą wiarą w siebie :) Ale masz rację powoli do przodu życzę tobie byś osiągnęła wszystko ze swojej listy :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że moje cele na ten rok uda mi się zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good ideas and lovely photos :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadza sie! ciezka praca mozemy cos w koncu osiagnac. no i nie mozemy od razu spodziewac sie niewiadomo jak duzych efektow. do wszystkiego jest potrzebna przede wszystkim cierpliwosc. to ona nam pomaga najbardziej. chcialabym poznac Twoje sposoby na nauke jezyka obcego ;) moze w nastepnym poscie? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Plan działania to podstawa. Bez tego się nie ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kilku lat nie mam postanowień noworocznych. Co nie oznacza, że nie mam celów życiowych. Mam i realizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planów noworocznych nie mam, ale zapału do ciężkiej pracy mi nie brak. Konsekwentnie realizuję założone cele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Postanowień nie robię, ale za to robie plany. Wiadomo nie zawsze wszystko wychodzi, ale nie warto się poddawać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. tak wiara w siebie to wazne sprawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja postanowień nie robię, ale codziennie rano wypisuję sobie plany, co zrobić na dany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Ja w tym roku wyjątkowo nie robiłam postanowień. Zawsze robiłam. Nie wiem co przyniesie ten rok i pomyślałam sobie, że do wszystkiego co zrobię przyłożę się na 100% a robić chcę jak najwięcej :) Cudowny, inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Też powinnam się wziąć za języki. Teraz znajomość obcego języka to wręcz konieczność :) Powodzenia! Świetny pozytywny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiara w siebie jest bardzo ważna :) Trzymam kciuki za realizację Twoich celów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze to systematyczność i wytrzymałość w spełnianiu celów i marzeń.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja większość swoich marzeń zarówno prywatnych jak i podróżniczych spełniłam, nie warto czekać aż coś przyjdzie, bo nic samo nie przychodzi, marzenia trzeba samemu zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chęci i wiara w siebie są ważne. Trzymam kciuki za realizację planów :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie napisane, potrafi zmotywować! Oby udało Ci się osiągnąć wiele w tym roku, powodzenia!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji wybranych celów i postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jest ja też jestem zwolenniczką, żeby dokładnie rozpisać swoje cele. Z pewnością pomaga to w realizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie wiara w siebie dużo daje

    OdpowiedzUsuń
  22. Konsekwencja jest w tym wszystkim bardzo ważna. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. początkowo dobrze mi szło z postanowieniami noworocznymi, lecz z każdym dniem jest coraz gorzej hah
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful photos and interesting post dear!

    followed you back.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi styczeń mija bardzo pracowicie szczerze mówiąc nawet nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc. Ja bardzo lubię stawiać sobie postanowienia noworoczne, gdyż wtedy dodaje mi to więcej energii do działania.

    OdpowiedzUsuń





  26. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń