niedziela, 17 stycznia 2021

17/01/2021 Podsumowanie tygodnia

 Cześć, nie wiem czy dawałam kiedyś taki wpis na blogu, ale postanowiłam, że dodam takie małe podsumowanie tygodnia w zdjęciach i krótkich opisach :) Powiedzcie czy Wam się podoba taka wersja wpisów 😀

 
Jak widziecie na zdjęciach, trochę śniegu napadało u mnie w mieście (u was pewnie też z tego co widziałam na waszych blogach), a śnieg jak napadał tak się utrzymuje już od kilku dni, fajnie, już dawno zimy u nas nie było. Do tego temperatura na minusie, a co za tym idzie zimno na dworze i trzeba się ubrać na cebulkę, założyć kilka warstw ubrań i tak można iść na zimowy spacer :D 

 

W Biedronce była promocje i nie wiem czy dalej jest, na kosmetyki do włosów 2+1 gratis. 

Ja kupiłam cały taki zestaw jak poniżej, kiedyś używałam tych kosmetyków i było spoko więc stwierdziłam, że kupię raz jeszcze. Każda z masek chyba po 12,99 zł, a odżywka nie pamiętam, ale też mniej więcej tak. Wyszło mi w tej promocji, że jedną z tych rzeczy mam gratis, więc naprawdę się opłaca, tym bardziej, że ja zużywam dużo kosmetyków do włosów :) Tej zielonej maski jeszcze nie miałam, ale już wypróbowałam i jest ok, gęsta, treściwa, ale myślę, że lepsza będzie dła włosów normalnych lub bardziej przetłuszczających się. Ja mam suche i nie nabłyszcza aż tak, ale może regeneruje, bo ładnie po niej włosy wyglądały :)


 
A oto moje włosy po umyciu i nałożenie tej zielonek odżywki. Do tego końcówki pomalowane kredą do włosów :)

 
I film na dzisiaj to....----->...Zmierzch. Już dawno nie oglądałam tego filmu, ale postanowiłam obejrzeć, bo kiedyś bardzo lubiłam całą sagę :)

 
To na tyle, za chwilę idę czytać wasze blogi, pa 💜
 

25 komentarzy:

  1. Loved the products you used cute! <3
    Twilight fan also <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie więcej śniegu nasypało :) tych produktów do włosów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam duży sentyment do Zmierzchu. Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywki akurat używam, tej ekspresowej i regeneracyjnej- Ultimate color i jestem zadowolona 👩🏼‍🦰
    Cieplutko pozdrawiam, zdrówka życzę w mroźny czas❄🌼☕🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreda do włosów - trzeba będzie podpowiedzieć mojej siostrzenicy, dziękiza inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też napadało i to całkiem sporo. Podoba mi się taka zima, brakowało mi takiego zimowego klimatu. Pozdrawiam cię serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima w pełni. U mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te kosmetyki. Do moich suchych włosów najlepiej sprawdza się seria w czarnym opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oby kolejny tydzień był dla Ciebie kstra :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też sporo śniegu :) Zmierzchu już dawno nie oglądałm. Uwielbiam muzykę w tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zima na całego :)
    Ah Zmierzch kiedyś szalałam na punkcie Edwarda :D

    Super Ci z tymi różowymi końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam odzywki z glisskura do wlosow! a jeszcze jak promocja wpada to juz w ogole :D podoba mi sie post takiego formatu ;) czekam na wiecej takich ;d pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie po drodze mi do Biedronki teraz i takie fajne promocje przechodzą mi koło nosa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śnieg jest, zima jest i czapa piękna

    OdpowiedzUsuń
  15. Have a nice day too =)

    Great post, I love snow and winter <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :-) U mnie na razie śniegu sporo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne włosy! A ten różowy kolorek na końcówkach wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy wyglądają naprawdę uroczo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne podsumowanie tygodnia :D Lubię używać tych produktów do włosów z Schwarzkopf :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń





  21. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń