czwartek, 6 grudnia 2018

Rzeczy, które można robić zimą/ pomysły na Bucket Listę.

Nadszedł grudzień, na dworze zrobiło się zimno, rano gdy się budzę jest ciemno, po południu to samo. Dni są krótkie, mamy za mało światła i niektórzy z nas mogą popaść w depresyjny nastrój. Ja akurat uwielbiam zimę, a zwłaszcza grudzień, to czas oczekiwania na święta i wszystko co z nimi związane :) Więc nie siedźcie przygnębieni i smutni, tylko wypróbujcie moje sposoby na poprawę nastroju! :D Mam nadzieję, że któreś z tych rzeczy wymienionych poniżej poprawią Wam humor :)


1. Piosenki zimowe/ świąteczne- już teraz warto posłuchać piosenek o świętach i zimie, większość z nich ma pozytywne melodie i treści i mnie to stawia na nogi i poprawia nastrój.
2. Dekoracje świąteczne- ja ostatnio ozdobiłam mój pokój świątecznymi ozdobami, od razu czuć ten klimat świąt :) Wyjmijcie z szafy świąteczne dekoracje z poprzednich lat lub kupcie nowe albo zróbcie coś swojego, pełno pomysłów na DIY znajdziecie na przykład na pintereście.
3. Spacer- mimo, że zimno na dworze i chętnie spędzalibyśmy czas w domu, warto wyjść na spacer, chociaż na pół godziny, to doda Wam pozytywnej energii i poprawi nastrój.
4. Fotografia- robienie zimowych zdjęć to coś, co lubię, zwłaszcza jeśli spadnie śnieg, a mam nadzieję, że w tym roku śnieg się pojawi.
5. Książki- to coś, co uwielbiam. Czytanie książek bardzo mnie pochłania i dzięki temu czuję się lepiej. Warto wybrać się do biblioteki i znaleźć książki o tematyce, która Was interesuje.
6. Porządki- nie wiem jak Wy, ale mnie sprzątanie uspokaja. Nadchodzą święta, więc myślę, że warto przed świętami posprzątać mieszkanie. Włączcie ulubioną muzykę i do dzieła! :)
7. Seriale i filmy- zwłaszcza te świąteczne, ja już zrobiłam listę świątecznych filmów, które chcę obejrzeć. Możecie zrobić też wlasną i odhaczać oglądnięte już filmy.
8. Ćwiczenia- jest to coś, co przyda Wam się zimą, lekkie nawet 15 minutowe ćwiczenia poranne dodadzą Wam energii na cały dzień :)
9. Dieta- teraz zwłaszcza zimą warto zmienić dietę na zdrowszą, a nawet zaopatrzyć się witaminy, przede wszystkim tran i witamina D przyda się w sezonie zimowym. Poza tym warto wprowadzić do codziennej diety owoce i warzywa, orzechy i ziołowe herbatki.
10. Rzucanie się śnieżkami- no i jedna z najlepszych rzeczy jaką można robić zimą :D Gdy tylko spadnie pierwszy śnieg od razu idę robić bitwę na śnieżki z moim bratem haha :D

Macię swoje sposoby na spędzanie czasu zimą? Piszcie w komentarzach :)

19 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam zimę 😍
    Spacer to bardzo fajny pomysł ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć czas na te wszystkie rzeczy, nawet na porządki. Ale na szczęście niedługo święta więc trochę wolnego i można posiedzieć w spokoju z książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten przedświąteczny okres. Jednak te szare dni są czasem dołujące.
    Mnie także uspakaja sprzątanie i oczywiście seriale, książki. Co do książek to zapraszam na nowy post z nowymi książkowymi propozycjami. Może znajdziesz coś dla siebie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o obowiązki to przez cały rok mam podobne i niewiele się różnią więc czy to wiosna, lato, jesień czy zima to mi się nie nudzi i zawsze mam co robić :) Kocham czytać i słuchać muzyki więc zdecydowanie polecam a porządki robią dobrze naszej psychice (nawet te małe). ;) Spacery, ćwiczenia i zdrowy styl życia wskazane dla zdrowia a zimą tym bardziej :D Seriale i filmy to moje drugie imię :P Sanki czy śnieżki - ach! Fotografia jest moim lubianym zajęciem i potrafi zająć na długo :* A co do dekoracji to wczoraj zrobiłam stroik na święta i jestem z niego zadowolona choć szału nie ma xd Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. I am not fan of winter.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram zwłaszcza ćwiczenia - porządny wycisk podnosi temperaturę ciała no i te endorfiny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły :D Z niektórych korzystam, a są to spacery i filmy :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, grudzień wiąże się z tym nieco bardziej depresyjnym, melancholijnym czasem w roku, ale dobrze, że Ty i przyznaję, że i ja, cieszymy się z tego przedświątecznego czasu i obyśmy miały szczęśliwe buźki przez cały następny rok:)
    Ja również zainwestowałam już w świąteczne ozdoby. Uwielbiam je, dodają takiego pięknego klimatu pomieszczeniu. Och, za książkami, serialami i filmami szaleję bardzo, ale faktycznie jakoś lepiej nad nimi usiąść w te miesiące, które kończą kalendarzowy rok. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może ja jestem jakaś inna, ale ja właśnie nie mam aż takich napadów w grudniu depresji :D Choć zdarzają się słabsze dni to wtedy świeczki, serialik i może jakieś słodycze by osłodzić sobie te gorsze chwile :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co takiego mają w sobie piosenki świąteczne, ale zawsze poprawiają mi humor:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dekoracje świąteczne muszę już się zabrać i przystroić pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima to u mnie zdecydowanie czas na ksiazki, sprzatanie i wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiekszosc z twojej list zawsze robie i tez duzo spie bo niestety trzeba odpoczac

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ZIMĄ bardzo lubię czytać KSIĄŻKI - z kubkiem ulubionej HERBATY oraz ciepłym KOCEM pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się składa, że chcąc nie chcąc niemal codziennie wykonuję te czynności! :) Sprzątanie to mój codzienny odstresowywacz! Poświęcam na to 15 minut każdego dnia i łączę dzięki temu przyjemne z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
  16. szczegolnie polecam punkt - cwiczenia! o tak. warto cos zaczac nawet zima ;) tym bardziej, ze nawet do lata jest kupa czasu i nie ma co z tym wzlekac do marca. pozdrawiam ;)

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń